ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57195
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۳۴
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن ۱۲ غیرنظامی سوری در حملات ائتلاف آمریکایی به «دیرالزور»

کشته شدن ۱۲ غیرنظامی سوری در حملات ائتلاف آمریکایی به «دیرالزور»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، در پی حمله جنگنده های ائتلاف آمریکایی ضد داعش به شهر «البوکمال» در حومه دیرالزور دست کم ۱۲ غیرنظامی از جمله تعدادی زن و کودک کشته شدند. خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از منابع متدد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، در پی حمله جنگنده های ائتلاف آمریکایی ضد داعش به شهر «البوکمال» در حومه دیرالزور دست کم ۱۲ غیرنظامی از جمله تعدادی زن و کودک کشته شدند.

خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از منابع متدد گزارش داد که جنگنده های ائتلاف آمریکایی ضد داعش خیابان «الکتف» و انبارهای غلات و محوطه مسجد الشافعی و میدان المصریه در شهر البوکمال در استان دیرالزور را هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن ۵ غیرنظامی شد.

از سوی دیگر یک منبع آگاه گزارش داد که حملات جنگنده های ائتلاف آمریکایی شهرک «بقرص فوقانی» در حومه شرقی دیرالزور را نیز شامل شده که منجر به کشته شدن ۷ غیرنظامی شد و دست کم ۱۰ شهروند دیگر سوری زخمی شدند و خسارت های مالی فراوانی به خانه ها در این مناطق وارد شده است.

این اولین بار نیست که جنگنده های ائتلاف آمریکایی ضد داعش غیرنظامیان سوری را در حملات هوایی خود هدف قرار می دهد، تا کنون ده ها غیر نظامی سوری در حملات «اشتباهی» جنگنده های ائتلاف قربانی شده اند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.