ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 57248
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۴۴
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
احاطه بر مباحث جنگ روانی و سواد رسانه‌ای نیاز اصلی فعالان رسانه انقلابی است

احاطه بر مباحث جنگ روانی و سواد رسانه‌ای نیاز اصلی فعالان رسانه انقلابی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، همایش «حماسه سرخ» با هدف تجلیل از خانواده ‌های ایثارگر و شاهد اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس تقدیر از نویسندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و رونمایی از کتاب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، همایش «حماسه سرخ» با هدف تجلیل از خانواده ‌های ایثارگر و شاهد اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس تقدیر از نویسندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و رونمایی از کتاب «حیفا» برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدرضا حدادپور جهرمی از کتاب رونمایی شده خود با عنوان حیفا سخن گفت و افزود: حیفا  نخستین کتاب از سری کتاب‌های پنجگانه من است و شامل کتاب‌های «حیفا»، «کف خیابان»، «تب مژگان»، «همه نوکرها» و «حجره پریا» است که این کتاب‌ها  همگی به صورت آنلاین و هر شب نوشته شده و در صفحه کانال تلگرام منتشر شده است به‌طوریکه هر شب بیش از 112 هزار نفر همزمان این کتاب ها را می‌خوانند.

حدادپور دلیل این کار خود تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر فعالیت هرچه بیشتر گروه‌های انقلابی در فضای مجازی دانست و عنوان کرد: براساس طرحی که برای فضای مجازی برنامه ریزی کرده‌‌ایم، قرار است 10 مجموعه کتاب که هر مجموعه شامل 5 عنوان کتاب با موضوع‌های دفاع مقدس و امنیت درون مرزی و برون مرزی نوشته و در این کانال منتشر شود که خوشبختانه نخستین مجموعه آن منتشر شده و در حال حاضر نوشته مجموعه دوم را آغاز کرده‌ام و امیدواریم تا پایان سال دو کتاب از مجموعه دوم نوشته شود.

این نویسنده فعال با اشاره به اینکه کتاب حیفا کتابی مستند داستانی است افزود: در این اثر از 422 منبع آشکار استفاده شده که بیش از 300 منبع آن منابع خارجی بود. افزون بر این در کتاب حیفا 62 اصطلاح امنیتی برای مخاطب تعریف شده و 54 متد امنیتی و ضد تروریستی تشریح شده است. همچنین 74 کلمه عامیانه نیز تغییر محتوا داده شده است.

حجت‌الاسلام حدادپور جهرمی ضمن ادای احترام به شهید محسن حججی، با اشاره به اینکه ما در زمینه هنر و رسانه انقلابی به 50 شهید برجسته همچون محسن حججی نیاز داریم، گفت: فعالان رسانه و قلم بی‌شک باید به سه مبحث جنگ روانی، سواد رسانه‌ای و استراتژی مدیریت کلان به ویژه در حوزه فرهنگ تسلط کافی داشته باشند زیرا بدون این 3 مقوله آثار تولیدی، نفوذ کافی و بصیرت افزایی را به دنبال نخواهد داشت.

میثم محمدی دیگر نویسنده حوزه دفاع مقدس استان نیز در ادامه این گردهمایی، کتاب حیفا نوشته علیرضا حدادپور جهرمی را کار جدیدی در حوزه دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: ما در این اثر با رمان و داستان طرف نیستیم بلکه با اثری مستند داستانی رو به رو هستیم که اثری فاخر  را در حوزه مباحث امنیتی و اطلاعاتی پدیدآورده است.

این منتقد ادبی با تصریح اینکه موضوع این کتاب درباره حملات گروه جاسوسی موساد و مستند ضد صهیونیستی تکفیری است، گفت: ارائه اطلاعات واقعی، تعلیق بسیار این داستان، شیوه روایت مطلوب، سوژه بکر و تازه و تصویرسازی فوق‌العاده کتاب حیفا، این اثر را به کتابی تبدیل کرده است که خواننده را در جای خود میخکوب می‌کند و اطلاعات امنیتی بسیاری را به مخاطب خود آموزش می‌دهد. گرچه این کتاب در حوزه شخصیت‌پردازی چندان موفق نبوده است.

 در ادامه این نشست با حضور مسئولان از خانواده شهید محسن ماندنی شهید مدافع حرم استان فارس و محمد محمودی نورآبادی و حجت‌الاسلام محمدرضا حدادپور جهرمی دو نویسنده حوزه دفاع مقدس استان و 37 کتابدار فارس تجلیل و قدردانی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.