ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57259
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۴۴
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
آئین شام غریبان امام حسین (ع) در حرم شاهچراغ (ع) برگزار شد

آئین شام غریبان امام حسین (ع) در حرم شاهچراغ (ع) برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرگزاری تسنیم از شیراز، آئین شام‌غریبان اباعبدالله‌الحسین (ع) شامگاه یکشنبه با حضور خادمان سومین حرم اهل بیت(ع) و خیل عظیمی از مشتاقان حسینی، همزمان با دیگر نقاط استان فارس در صحن مطهر حرم حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد. در این آئین، عزاداران حسینی با روشن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرگزاری تسنیم از شیراز، آئین شام‌غریبان اباعبدالله‌الحسین (ع) شامگاه یکشنبه با حضور خادمان سومین حرم اهل بیت(ع) و خیل عظیمی از مشتاقان حسینی، همزمان با دیگر نقاط استان فارس در صحن مطهر حرم حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد.

در این آئین، عزاداران حسینی با روشن کردن شمع و برپایی آئین شام غریبان به یاد بازماندگان حادثه کربلا که در چنین شبی در اسارت یزیدیان به‌سر می‌بردند، در آستان مقدس سیدالسادات الاعاظم حضرت احمدبن‌موسی‌الکاظم (ع) به سوگواری پرداختند و در عزای مولای مظلوم خویش گریستند.

این مراسم با لاله‌گردانی خدام همانند سال‌های گذشته برگزار شد و  بیش از یک‌هزار خادمان آستان مقدس در این شب در کنار زائران و مجاوران به اجرای مراسم لاله‌گردانی و عزاداری پرداختند. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.