ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57317
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۰۹
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
“برای ما از بهشت بگو”

“برای ما از بهشت بگو”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ کتاب "برای ما از بهشت بگو" خاطراتی است از  زندگی شهید زین العابدین (علی) اختیاری امیری ، توسط انتشارات فاتحان  منتشرو نویسنده آن مریم سادات ذکریایی است. در بخشی از کتا ب آمده است: یک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ کتاب "برای ما از بهشت بگو" خاطراتی است از  زندگی شهید زین العابدین (علی) اختیاری امیری ، توسط انتشارات فاتحان  منتشرو نویسنده آن مریم سادات ذکریایی است.

در بخشی از کتا ب آمده است:
یک روز تو خانه بودم. یکهو دل‌ شوره گرفتم. رفتم خانه‌ مادر شوهرم. با خودم گفتم: یک دوری بزنم شاید اعصابم آرام شود. جلوی در خانه‌ شان که رسیدم، دیدم از سپاه آمده‌اند. یکی‌شان گفت: حاج آقا خانه‌ هستند؟
خواهر شوهرم گفت: چه‌طور؟
من ایستاده بودم و به حرف‌هایشان گوش می ‌دادم. گفت: علی آقا زخمی شده، تو بیمارستان امیرکلا است
در دلم چیزی فرو ریخت. تمام حرف‌های علی تو ذهنم ‌چرخید و تک تک رفتارهایش قبل از رفتن، جلوی چشمم مجسم شد. دنیا روی سرم خراب شد و یک لحظه احساس کردم تنهای تنها هستم و هیچ‌کس نمی‌تواند به دادم برسد. گفتم: نه! حتماً شهید شده، شما دروغ می‌گویید ، مجبور شدند راستش را بگویند. گفتند: به شهادت رسیده، خواهر شوهرم شروع کرد به جیغ زدن و مادر شوهرم از حال رفت. خانه تبدیل شد به عزاخانه. راحله و رضا که صدای جیغ را از خانه‌ی مادرشوهرم شنیدند، باعجله آمدند و متوجه شدند که پدرشان شهید شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.