ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57335
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۳۷
  • 361 بازدید
  • ارسال توسط :
اهدا پنجمین تندیس شهید دریاقلی سورانی به سیدکریم حجازی

اهدا پنجمین تندیس شهید دریاقلی سورانی به سیدکریم حجازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، طی مراسمی مردمی و با حضور جمعی از بزرگمردان و رادزنان عرصه دفاع مقدس جایزه سالانه قهرمان گمنام به حاج سید کریم حجازی اهدا گردید.   حاج سیدکریم حجازی از مبارزان پیش و بعد از انقلاب اسلامی و مسئول و پایه گذار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، طی مراسمی مردمی و با حضور جمعی از بزرگمردان و رادزنان عرصه دفاع مقدس جایزه سالانه قهرمان گمنام به حاج سید کریم حجازی اهدا گردید.

 

حاج سیدکریم حجازی از مبارزان پیش و بعد از انقلاب اسلامی و مسئول و پایه گذار بنیاد شهید آبادان در جنگ تحمیلی به شمار می‌رود. او که از تجار خوشنام شهر به شمار می‌رفت و صاحب مکنت و مغازه فرش فروشی بزرگی بود با شروع جنگ همه را رها کرده و یکی از خطیرترین مسائل دفاع یعنی رتق و فتق امور تمامی شهدای جبهه های بی نظم اول جنگ در خرمشهر و آبادان را برعهده گرفت تا  نتیجه فعالیت‌های آن روز عدم سرگردانی بسیاری ازخانواده شهدای نیروهای داوطلب مردمی و سربازان شهید و مجروح  برای پیدا کردن نشانی از آنان باشد.

 

در این برنامه که در محل صدا وسیمای آبادان و بصورت زنده از شبکه های سیمای کشوری افق ، شما و البرز پخش می‌گردید همچنین با نمایش مستندی کوتاه، از برنده قبلی این جایزه مردمی (قهرمان گمنام) مرحوم بهمن گلبار نژاد قهرمان دوچرخه سوار پارا المپیکی با حضور همسرشان خانم ندا فراستی نیز تجلیل گردید.


حاج سید کریم حجازی

از دیگر مهمانان این برنامه سرکار خانم یامامورا، مادرژاپنی الاصل شهید محمد بابایی ، محمد حسن حسنی سعدی جانباز شیمیایی با رکورد یازده بار پیوند قرنیه دوچشم و سعد ادهم از مجاهدین عراقی و سردار غلام نوروزی فرمانده سابق سپاه آبادان و نیز سردار شاهوار پور فرمانده سپاه استان خوزستان میتوان نام برد 

لازم بذکر است که از بنیان‌گذاران اصلی این جایزه مردمی که با هدف بازشناخت و معرفی قهرمانان گمنام و کمتر شناخته شده عرصه های جهاد، فرهنگ و اقتصاد کشور به جوانان این کشور ایجاد شده می‌توان از شهید مدافع حریم و حرم سعید سیاح طاهری که در سال 1394 در خان تومان سوریه بدست داعش به شهادت رسید یاد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.