ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57343
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۴۲
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
۱۲ مصدوم در سانحه تصادف دو خودروی سواری در نجف‌آباد

۱۲ مصدوم در سانحه تصادف دو خودروی سواری در نجف‌آباد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور راستین در گفتگو با صاحب‌نیوز با ابراز تأسف گفت: براثر تصادف دو خودروی سواری پراید و پیکان 12 نفر در کمربندی نجف آباد مصدوم شدند. مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به جزییات این حادثه اظهار کرد: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور راستین در گفتگو با صاحب‌نیوز با ابراز تأسف گفت: براثر تصادف دو خودروی سواری پراید و پیکان 12 نفر در کمربندی نجف آباد مصدوم شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به جزییات این حادثه اظهار کرد: در ساعت 51: 19 شامگاه گذشته (یکشنبه نهم مهرماه) در تماسی با سامانه 115 اورژانس وقوع یک سانحه تصادف در کمربندی شمالی نجف‌آباد مقابل آزادگان خبر داده شد که بلافاصله واحد امدادی اورژانس برای کمک به مصدوم یا مصدومان احتمالی به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: سه کودک، شش مرد و سه زن مصدومان این سانحه تصادف را شامل می‌شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: تکنسین‌های اورژانس اقدام های درمانی اولیه را در محل به مصدومان حادثه ارائه دادند و سپس برای ادامه روند درمان مصدومان را به بیمارستان شهید منتظری نجف‌آباد انتقال دادند.

شهرستان نجف آباد با بیش از 300 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان واقع است و فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از هفت پایگاه با هشت واحد امدادی، 41 پرسنل و یک اتاق فرمان، به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.