ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57353
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۵۳
  • 308 بازدید
  • ارسال توسط :
پایان کار داعش بعنوان نیروی نظامی و مستقر در زمین معین با حالت تهاجمی و توسعه گرا/ تمرکز نیروهای نظامی عراق در الحویجه

پایان کار داعش بعنوان نیروی نظامی و مستقر در زمین معین با حالت تهاجمی و توسعه گرا/ تمرکز نیروهای نظامی عراق در الحویجه

صباح زنگنه در گف وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره تاثیر انتشار فایل صوتی البغدادی و زنده بودن او در توان نظامی داعش، بیان کرد: کار داعش به عنوان نیروی نظامی و مستقر در زمین معین با حالت تهاجمی و توسعه گرا پایان یافته است. وی ادامه داد: اکنون عراق با مشکل بحران […]

پایان کار داعش بعنوان نیروی نظامی و مستقر در زمین معین با حالت تهاجمی و توسعه گرا/ بحران جدید عراق/ تمرکز نیروهای نظامی عراق در الحویجهصباح زنگنه در گف وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره تاثیر انتشار فایل صوتی البغدادی و زنده بودن او در توان نظامی داعش، بیان کرد: کار داعش به عنوان نیروی نظامی و مستقر در زمین معین با حالت تهاجمی و توسعه گرا پایان یافته است.
وی ادامه داد: اکنون عراق با مشکل بحران دیگری دست و پنجه نرم می‌کند آن هم بحرانی که بارزانی آن را بوجود آورده مبنی بر تلاش جهت تجزیه کردستان عراق از دولت مرکزی. باقی‌مانده‌های داعش از این بحران سواستفاده می‌کنند و کار خود در مناطق تحت اشغال را انجام خواهند داد.
کارشناس مسائل بین الملل در خصوص تاثیر آزادسازی مناطقی ازالحویجه و فرودگاه مالحه چه تاثیری در ادامه کار نیرو‌های داعش خواهد داشت، تاکید کرد: در پی آزادسازی چند شهر باقیمانده در دست داعش، نیرو‌های ارتش عراق و حشدالشعبی فعلا روی حویجه تمرکز دارند و بعد سراغ مناطقی که در نینوا و الانبار باقی مانده، می‌روند.
وی گفت: در سوریه هم مناطقی از دیرالزور، رقه و منطقه مرزی سوریه و اردن در دست نیرو‌های داعش باقی مانده که آن‌ها نیز با توجه به نیرو‌های متحد ارتش سوریه و حزب الله بتدیج در حال و آزادسازی هستند و با این روند بازپس گیری مرز‌های این دو کشور به هم ملحق و مستتر می‌شوند.
زنگنه تاکید کرد: الحاق مرز‌های دو کشورطبعا مانع ورود و خروج نیرو‌های تروریستی می‌شود تا تروریست‌ها نتوانند از طریق این گذرگاه‌ها مهمات و سلاح وارد کنند مگر اینکه ورود تسلیحات و نیرو‌های مدیریتی بحران از طریق هوابرد انجام شود که در این صورت عملا آمریکا وارد کار شده و و جزئی از توسعه بحران بحساب خواهد آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.