ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57358
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
  • 251 بازدید
  • ارسال توسط :
ولایت فقیه به عنوان اصلی جدانشدنی در نظام اسلامی نهادینه شده است

ولایت فقیه به عنوان اصلی جدانشدنی در نظام اسلامی نهادینه شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس، یادواره ۶۱ شهید شهرک مدرس و سالروز شهادت شهید مدافع حرم رسول پورمراد از توابع شهرستان بویین ‌زهرا باحضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس، یادواره ۶۱ شهید شهرک مدرس و سالروز شهادت شهید مدافع حرم رسول پورمراد از توابع شهرستان بویین ‌زهرا باحضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، حسین ساروخانی رئیس بنیاد شهرستان تاکستان، روح‌ الله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان‌های بویین ‌زهرا و آوج، حجت‌الاسلام زرینه امام جمعه شهر بویین ‌زهرا و جمعی از مسئولان و مردم شهید پرور و خانواده‌های شاهد و ایثارگر در مسجد جامع شهرک مدرس شهر شال برگزار ‌شد.

در این مراسم، لطف‌الله سیاهکلی معاون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با دهه اول محرم گفت: همانطور که امام حسین(ع) برای احیای دین خدا و احیای امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید، رزمندگان و شهدای ما نیز به تاسی از این امام بزرگوار به جبهه‌ها رفتند و از ارزش‌های اسلامی دفاع کردند.

وی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و دین اسلام در کشور را ایثارگری و فداکاری رزمندگان و شهیدان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دانست.

سیاهکلی افزود: بعد از ۱۴۰۰ سال شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل ثابت کردند بقای اسلام در هر زمانی به خون و ایثار نیاز دارد و به همین دلیل در هر عصری جان برکفانی هستند که خود را فدا کنند تا از مکشور و ارزشها دفاع کنند.

معاون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بیشتر تهدیدات داخلی و خارجی دشمنان با هدایت و سکانداری ولایت‌ فقیه خنثی می‌شود و در این راستا ولایت‌ پذیری یک اصل جدا نشدنی از دین و جامعه اسلامی است و امروز این امر مهم در کشور ما به خوبی نهادینه شده است.

روایتگری از ایثارگری و دلاورمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، مرثیه‌سرایی و حماسه‌خوانی از دیگر برنامه‌های جانبی این یادواره بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.