ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57364
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
ظرفیت‌ هیئات مذهبی در همه ایام سال مورد استفاده قرار گیرد

ظرفیت‌ هیئات مذهبی در همه ایام سال مورد استفاده قرار گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی امشب در همایش تجلیل از خادمان فرهنگ عاشورایی که به همت صدا و سیمای مرکز یزد در سالن برق منطقه ای شهید عباسپور یزد برگزار شد، اظهار داشت: دنیا تشنه حقیقت است و هر جا حقیقت را پیدا کند، آن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی امشب در همایش تجلیل از خادمان فرهنگ عاشورایی که به همت صدا و سیمای مرکز یزد در سالن برق منطقه ای شهید عباسپور یزد برگزار شد، اظهار داشت: دنیا تشنه حقیقت است و هر جا حقیقت را پیدا کند، آن را رها نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم دنیا امروز حقیقت قیام عاشورا و مکتب امام حسین (ع) را دریافته‌اند و در آن تفکر و تأمل می‌کنند، افزود: قیام حسینی همواره جریان‌های انحرافی را در دنیا رسوا کرده به عنوان مثال داعش که به عنوان دولت اسلامی پا به عرصه گذاشت تا چهره اسلام را مخدوش و مردم را از آن گریزان کند، ماهیتش با همین مکتب حسینی برای دنیا مشخص شد.

استاندار یزد با اشاره به اینکه همه می‌دانند داعش ساخته و پرداخته دست آمریکا و صهیونیست‌ها است، بیان کرد: هرچه می‌گذرد ماهیت داعش و حامیان او برای دنیا روشن‌تر و استکبار منفورتر می‌شود.

میرمحمدی از عاشورا و ایام محرم به عنوان یک فرصت در دین مبین اسلام یاد کرد و یادآور شد: این ایام فرصتی برای رو شدن دست دشمنان است همانگونه که دست یزدیان رو شد بنابراین باید از فرصت محرم و عاشورا به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال ۲۰۰ گردشگر خارجی از ۲۸ کشور جهان و اغلب از کشورهای اروپایی به یزد آمدند، افزود: در حضور این گردشگران بود که مردم یزد یکرنگ، یکدل و یک‌صدا با شور و حال وصف‌ناشدنی عشق به امام حسین (ع) را فریاد زدند و ارادت خود را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

میرمحمدی با تاکید بر اینکه دل‌ها همیشه باید برای عاشورا بیدار باشد، اظهار داشت: ما ظرفیت‌های بسیاری داریم که باید برای ترویج فرهنگ عاشورا از آنها به بهترین نحو استفاده کنیم که از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به هیئت‌های مذهبی و نقش اثرگذار آنها اشاره کرد.

وی تاکید کرد: باید از ظرفیت این هیئت‌ها در همه ایام سال استفاده کنیم و این ظرفیت عظیم را منحصر به ایام محرم نکنیم بلکه باید با ایجاد جذابیت جوانان را به سمت برنامه‌های مفید جذب کنیم.

استاندار یزد اظهار امیدواری کرد: با همت رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی شاهد موفیت‌های بزرگ با مشارکت مردم و هیئت های مذهبی در استان یزد باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.