ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 57408
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روزسامانه پیام کوتاه 30002323 * پیام شهادت شهید حججی‌ها به دولتمردان اعتماد کرده به آمریکا این است که در صحنه همیشگی کربلا بین امام حسین(ع) و یزید معامله برد- برد برای طرفین وجود نداشته و ندارد.5098—0990* از یک کودک که پیراهن عزای حسینی بر تن داشت، پرسیدم: […]

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* پیام شهادت شهید حججی‌ها به دولتمردان اعتماد کرده به آمریکا این است که در صحنه همیشگی کربلا بین امام حسین(ع) و یزید معامله برد- برد برای طرفین وجود نداشته و ندارد.
5098—0990
* از یک کودک که پیراهن عزای حسینی بر تن داشت، پرسیدم: کربلا به تو چه آموخت؟ کودک گفت: یاد گرفتم در برابر زورگویان، ترس نداشته باشم. امیدوارم فهم عاشورایی این کودک در عین سادگی بیان در باور برخی مسئولان هم رشد کند و این قدر نترسند.
م. بهنامی
* روز بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) بیشتر روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلبی در خصوص این حماسه بزرگ دینی تیتر نداشتند آیا مردم حق ندارند که به میزان اعتقاد این جماعت به اسلام ظلم‌ستیز ظنین باشند.
8165—0912
* مسئله کردستان عراق باید برای مسئولان کشور در اولویت باشد. چون هر آن ممکن است داعشی دیگر برای ناامن کردن منطقه ظهور کند. زیرا رژیم صهیونیستی خواستار تجزیه عراق و تداوم درگیری‌ها در منطقه غرب آسیا است.
عثمان نادری- سنندج
* ای بارزانی بوالهوس! آیا فراموش کرده‌ای بمب‌های شیمیایی اهدایی غرب به صدام برای بمباران مردم مظلوم کرد را؟! همان‌طوری که در گذشته با مردم کرد رفتار کردند دیری نمی‌پاید که با تویی که آلت دست آنها شده‌ای همان رفتار را خواهند کرد.
4603—0919
* آنانی که در کشور خواستار جدایی کردستان عراق هستند و آن را حق مردم آن منطقه می‌دانند دیر نخواهد بود که صحبت تجزیه کشور را پیش بکشند. دستگاه قضایی آیا این سخنان مجرمانه نیست. چرا قوه قضائیه اقدامی نمی‌کند؟
5468—021
* بیداری اسلامی در منطقه در مقابله با استکبار جهانی و با پیروی از انقلاب اسلامی ایران آغاز شد ولی آمریکا با نفوذ در این حرکت آن را به بیراهه کشاند تا جایی که به دست برخی از مدعیان اصلاح‌طلبی و با شعار بهار ایرانی به دنبال تبدیل کشور ما به وضعیت سوریه بود ولی ناکام شد به همین دلیل تشکیل اتاق‌های فکر برای پیشبرد اهداف راهبردی انقلاب اسلامی که اکنون منطقه را درنوردیده بیش از پیش ضرورت دارد.
7399—0990
* مدعیان اصلاح‌طلبی برای فرار از عواقب سوء برجام اظهار می‌کنند برجام تصمیم نظام است ولی همین  جماعت مریض حصر سران فتنه را تصمیم نظام نمی‌داند. متأسفانه گویا ناف این گروه پرمدعا را با پلشتی و سیاسی‌‌کاری بریده‌اند و فریبکاری در ذات آنها است.
8895—0919
* آیا مشکل تهران و تهرانی‌ها فقط نداشتن شهردار زن در بعضی از مناطق شهرداری بود؟! آیا مشکلات کشور با باز شدن در ورزشگاه‌های مردانه به روی برخی خانم‌های خاص و حضور چنین خانم‌هایی در مسابقات ورزشی بانوان برطرف خواهد شد؟
عشقی
* سال 96 از نیمه گذشت مشکلات اصلی کشور هم اقتصادی است ولی گویا هیچ تدبیری برای حل و یا کاهش آنها از سوی مسئولان امر دیده نمی‌شود. در حالی که بسیاری از اقتصاددانان چاره‌کار را در کاهش سریع نرخ تسهیلات ساخت مسکن می‌دانند و با ساخت و ساز میلیونها شغل ایجاد می‌شود اما رئیس بانک مرکزی به دلایل نامعلومی آن را به تأخیر می‌اندازند!
اکبر رضایی
* اخبار شبکه خبر به جای حرفه‌ای عمل کردن در حوزه خبری این روزها به بنگاه تبلیغاتی به نفع دولت تغییر ماهیت داده است، پس رسالت اصلی رسانه ملی چه می‌شود؟
0836—911
* اگر تفکر دولت، عاشورایی بود هیچ‌وقت تن به امضای برجام نمی‌داد، دوران پسابرجام بدین خاطر تحقیرآمیز شد که اعتماد به یزید زمان بر مقابله با آن ترجیح داده شد.
6529—0939
* نتیجه آنچه تعامل با دنیا نامیده شده نباید خسرالدنیا و الاخره برای همه بشود؟!
9005—0913
* تشییع شهید حججی در ساعاتی که ادارات و مدارس و دانشگاه‌ها باز بودند و مکان تنگ و محدودی مثل میدان امام حسین(ع)  و خیابان هفده‌ شهریور سزاوار این شهید کربلایی نبود. ای کاش متولیان امر برای تجلیل شایسته‌تر از این شهید تحول‌ساز زمان و مکان تشییع را تغییر می‌دادند.
8525—0936
* رسیدن قیمت گوشت به کیلوئی 40 هزارتومان در کرمانشاه چگونه با تورم تک‌رقمی همخوانی دارد؟!
2753—0918
* اگر دولت واقعا خواستار عدم مهاجرت روستائیان به کلان‌شهرهای کشور می‌باشد به کشاورزی بها بدهد و صنایع تبدیلی کشاورزی را در کنار روستاهای کشور راه‌اندازی کند.
5421—0918
* در حالی که 50 درصد طلب گندمکاران پرداخت نشده، سخنگوی دولت بارها از پرداخت 68 درصدی پول گندمکاران داد سخن می‌گوید و علی‌رغم اینکه کشت پاییزی شروع شده و گندمکاران نیاز شدید به پول خود دارند متأسفانه سخنگو از پرداخت بقیه طلب گندمکاران تا 2 ماه آینده خبر می‌دهد آن هم اگر راست باشد! این است حمایت از تولیدکنندگان داخلی؟!
رضا بارجینی- کشاورز ورامینی
* خودروهای دوگانه‌سوز برای معاینه فنی باید به دو مرکز جداگانه مراجعه نمایند. ابتدا باید به مرکز معاینه گازی مراجعه کنند که ازدحام جمعیت بسیار بالاست و بعد به معاینه فنی خودرو مراجعه کنند. در منطقه یافت‌آباد فقط دو مرکز در نظر گرفته شده که واقعاً پاسخگوی این همه مراجعه کننده نیست و ساعت‌ها باید در نوبت ماند. از طرف دیگر پلیس هم برخورد می‌کند. لازم است ابتدا تسهیلات فراهم شود و بعد از آن با متخلفین برخورد شود.
احمدی
* وقتی پسران نمایندگان وکیل‌الدوله‌ای مثل ]و و ص[ معاون و مدیر شستا و صندوق بازنشستگی شوند نتیجه این می‌شود که چند روز از مهر گذشته هنوز حقوق بازنشستگان به طور کامل پرداخت نشده است!
8561—0935
* در ایام تعطیلی فرصتی دست داد تا چند یادداشت روز و مقالات نخوانده را بخوانم. الحق که چه قلم‌های حرفه‌ای شورانگیزی دارید.
2788—0937
* مسئولان دولتی پرداخت سود سهام عدالت تا پایان شهریور ماه را بارها به ویژه در ایام انتخابات بر سر زبان‌ها انداختند. ولی 10 روز از ماه مهر هم گذشت و هیچ خبری نشد چرا؟! واقعاً مردم را چه فرض کرده‌اند که در برابر 80 میلیون بیننده دروغ تحویل جامعه می‌دهند؟! چرا مردم را سرگردان می‌کنند؟!
رسولی- کرج
* شرکت‌های فروشنده مودم و خدمات اینترنتی با منازل تماس می‌گیرند و اکثراً با تماس‌های بی‌وقت و آزار دهنده موجب برهم زدن آرامش مردم می‌شوند. این شرکت‌ها از کجا می‌دانند که خط ثابت مورد نظر فاقد اتصال اینترنتی است؟ این را شرکت مخابرات باید پاسخ بدهد.
9162—021
* شورای پول و اعتبار چرا تکلیف مؤسسه اعتباری ثامن را مشخص نمی‌کند، اکثر سپرده‌گذاران در این مؤسسه از اقشار ضعیف جامعه بودند و از درد تورم افسار گسیخته و اقتصاد بیمار در کشور اندک پولشان را سپرده‌گذاری کرده بودند و حالا هیچ!
6023—021

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.