ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57417
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
فرهنگ شهادت طلبی در جامعه باعث می‌شود که دشمن نتواند برما غلبه کند

فرهنگ شهادت طلبی در جامعه باعث می‌شود که دشمن نتواند برما غلبه کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛حجت الاسلام حبیب اله زاهدی در نهمین یادواره شهید لرزان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام افزود: فرهنگ شهادت طلبی در جامعه باعث می‌شود که دشمن نتواند برما غلبه کند و آنچه را که دشمنان را متحیر […]

فرهنگ شهادت طلبی در جامعه باعث می‌شود که دشمن نتواند برما غلبه کندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛حجت الاسلام حبیب اله زاهدی در نهمین یادواره شهید لرزان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام افزود: فرهنگ شهادت طلبی در جامعه باعث می‌شود که دشمن نتواند برما غلبه کند و آنچه را که دشمنان را متحیر کرده است همین فرهنگ شهادت است که از دستگاه امام حسین (ع) تاسی گرفته است ودر حقیقت خداوند است که انسان‌ها رادر مسیر شهادت قرار می‌دهد.
وی گفت: شهدا نجات اسلام را وظیفه می‌داند و نمی‌خواستند ایران اسلامی مورد هجوم قرار بگیرد و شهدا اهل مجاهده و اطاعت بودند نه ترس.
عضو شورای اسلامی شهر تربت جام درادامه این مراسم با تاکید براینکه شهدا، ولی نعمتمان ما هستند افزود: مسئولان باید تلاش کنند که یاد ونام شهدا جاودانه بماند و لازم است که هرچه در توان داریم برای آرمان‌های شهدا هزینه کنیم و تکریم از شهدا و ایثارگران باید در اولویت مسئولان باشد.
احمد شرفخانی گفت:جوانان باید نسبت به رشادت‌های شهیدانی همچون علیمردانی، برونسی، باکری وآب شناسان مطالعه داشته تا حماسه‌های آنان را بهتر بشناسیم که چگونه باتن خود در مفابل ارتش مدرن صدام مقابله کردند.
وی افزود: شهدا پارسا هستند و تحت تاثیر احساسات خود به جبهه‌ها اعزام نشدند بله عارف مسلک بودن و به ندای رهبر خود لبیک گفتند ودرحقیقت شهدا با خدای خود معامله کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.