ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57489
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۵۰
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
انجام 50 هزار سفر دریایی هرمزگان در دهه محرم

انجام 50 هزار سفر دریایی هرمزگان در دهه محرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ، محمد محسنی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: خدمات در پایانه های مسافری شهید حقانی به بندر شهید ذاکری، بندر هرمز و برعکس همه روزه از ساعت 6 صبح تا 22 شب انجام می شود. وی با اشاره به اخباری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ، محمد محسنی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: خدمات در پایانه های مسافری شهید حقانی به بندر شهید ذاکری، بندر هرمز و برعکس همه روزه از ساعت 6 صبح تا 22 شب انجام می شود.
وی با اشاره به اخباری که پیش از این در شبکه های مجازی مبنی بر تعطیلی بنادر در روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی انتشار یافته بود، گفت: ناوگان مسافربری دریایی بر اساس مسئولیت های قانونی خود در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی طبق برنامه در خدمت مسافران بوده است.
مدیر بنادر شرق استان هرمزگان بیان داشت : خدمات در پایانه های مسافری براساس مسئولیت های قانونی در طول سال به شکل مستمر ارائه می شود و تعطیل های ملی و مذهبی با توجه به مراجعه مسافران هیچ گونه تاثیری بر روند ارائه خدمات ندارد.
محسنی اظهار کرد: تعطیلی پایانه های مسافر بری به علت نامناسب بودن شرایط جوی و ایمنی جان مسافران صورت می گیرد که این موضوع نیز از طریق روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع اصلی درج اخبار حوزه دریایی استان به اطلاع اصحاب رسانه می رسد.
وی افزود: با توجه به برنامه های سوگواری سنتی که در جزیره هرمز برگزار می شد و تا پاسی از شب ادامه داشت، سرویس های ویژه ای به منظور بهره مندی بیشتر عزاداران از آیین های مذهبی، خارج از برنامه زمان بندی صورت گرفت.
بندر شهید باهنر از بنادر چند منظوره قدیمی استان هرمزگان و سومین بندر ترانزیتی کشور است.
موقعیت ممتاز جغرافیایی در دسترسی به آب های آزاد جهان از طریق خلیج فارس، اتصال به راه های بین المللی، نزدیکی به منطقه آزاد قشم، جزایر و بنادر تجاری خلیج فارس این بندر را به پایگاهی استراتژیک و منحصر به فرد پس از مجتمع بندری شهید رجایی تبدیل کرده است.
استان هرمزگان با برخورداری از زیر ساخت های مناسبی همچون ١٠ بندر مسافری و پیشرفته ترین ناوگان مسافری دریایی کشور با بیش از ٨٠ فروند شناور (لندینگ کرافت و مسافری) و ظرفیت افزون بر 6 هزار صندلی، بیش از ٩5 درصد کل حمل و نقل مسافران در آب های ایران و حدود ١٠٠درصد حمل خودرو به مقصد جزایر خلیج فارس را بر عهده دارد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.