ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57623
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۲۷
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
هوای مشهد ناسالم برای گروههای حساس

هوای مشهد ناسالم برای گروههای حساس

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر اساس سنجش ایستگاههای هوای مشهد ناسالم برای گروههای حساسمستقر در مشهد میانگین شاخص کلی کیفیت هوای امروز در این کلانشهر 106 پی.اس.آی و ناسالم است. حمید صالحی افزود: مناطق سرافرازان با 125، شهید مفتح […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر اساس سنجش ایستگاههای هوای مشهد ناسالم برای گروههای حساسمستقر در مشهد میانگین شاخص کلی کیفیت هوای امروز در این کلانشهر 106 پی.اس.آی و ناسالم است.
حمید صالحی افزود: مناطق سرافرازان با 125، شهید مفتح با 119، سمزقند با 118، خیام شمالی با 114، امامیه با 110، شهید کریمی با 109 و شهید آوینی با 103 پی.اس.آی آلوده ترین ایستگاههای امروز در مشهد هستند.
وی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را برای کاهش آلودگی هوا توصیه کرد و گفت: بیماران قلبی و تنفسی، کودکان، زنان باردار و سایر گروههای آسیب پذیر تا حد امکان از منزل خارج نشوند یا از حضور در مناطق پر رفت و آمد، هسته مرکزی شهر و مناطق آلوده خودداری کنند و عموم مردم نیز از فعالیتهای ورزشی در فضای باز بپرهیزند.
روزانه تا یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد رفت و آمد دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.