ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57631
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۳۴
  • 407 بازدید
  • ارسال توسط :
پذیرایی از 75 هزار زایر اربعین توسط سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز

پذیرایی از 75 هزار زایر اربعین توسط سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز

سرهنگ پاسدار غلام قربانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سپاه استان البرز با راه اندازی موکبی تحت عنوان موکب ‘امام حسن مجتبی (ع)’ در شهر کربلا روزانه اسکان و پذیرایی 5 هزار نفر را متقبل شده است. وی اظهار داشت: همچنین این موکب با راه اندازی ایستگاه صلواتی توزیع میوه، […]

سرهنگ پاسدار غلام قربانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سپاه استان البرز با راه اندازی موکبی تحت عنوان موکب ‘امام حسن مجتبی (ع)’ در شهر کربلا روزانه اسکان و پذیرایی 5 هزار نفر را متقبل شده است.
وی اظهار داشت: همچنین این موکب با راه اندازی ایستگاه صلواتی توزیع میوه، چای، صبحانه، ناهار و شام زایرین را به تعداد هر وعده 5 هزار نفر برعهده دارد.
وی گفت: برای پذیرایی از زایرین اربعین حدود 200 نفر خادم خواهر و برادر که از کادر سپاه، بسیج و شهرداری کرج هستند، اعزام می شوند.
قربانی با بیان اینکه تجهیزات این موکب اعم از توالت و حمام سیار، یک دستگاه نانوایی، آشپزخانه و سردخانه سیار فردا به سمت مرز منتقل می شوند، افزود: پیش بینی می شود این تجهیزات تا 3 روز آینده در کربلا مستقر شوند.
وی تعداد روزهای خدمات رسانی توسط موکب را 15 روز عنوان کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده گروه خادمین از اول آبان ماه در محل موکب مستقر می شوند ولی از 2 هفته قبل از اربعین به زایرین ارایه خدمات دارند.
فرمانده حوزه 8 حضرت سید الشهدا (ع) بسیج شهرداری کرج اضافه کرد که تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای راه اندازی موکب سپاه امام حسن مجتبی (ع) توسط 3 دستگاه اسکانیای سردخانه دار بالا و پایین صفر درجه و 5 دستگاه تریلر اعزام می شوند.

**استقرار تیم پزشکی در محل موکب
قربانی گفت: همچنین برای خدمات رسانی پزشکی و درمانی به زایرین اربعین در موکب امام حسن مجتبی (ع) و موکب های همجوار این موکب یک تیم پزشکی شامل 18 نفر از پزشکان بسیجی استان در جوار این موکب اقدام به راه اندازی اورژانس صحرایی می کنند.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.