ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 57681
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۳۹
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
خدمت رایگان به ۶ هزار و ۸۵۵ نفر در بیمارستان صحرایی

خدمت رایگان به ۶ هزار و ۸۵۵ نفر در بیمارستان صحرایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهین غفاری سرپرست بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ هزار و ۸۵۵ نفر در بیمارستان صحرایی شهید محسن حججی در روستای قرآب از توابع دهستان دیناران بخش مرکزی شهرستان اردل، خدمت رایگان دریافت کردند. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهین غفاری سرپرست بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ هزار و ۸۵۵ نفر در بیمارستان صحرایی شهید محسن حججی در روستای قرآب از توابع دهستان دیناران بخش مرکزی شهرستان اردل، خدمت رایگان دریافت کردند.

وی افزود: این خدمات شامل ۸۳۵ نفر در حوزه آموزشی و فرهنگی، یک هزار و ۶۲۴ نفر در بخش خدمات دارویی، ۱۷۴ نفر در بخش تزریقات و پانسمان، ۹۷۰ نفر در حوزه بهداشت شامل ۵ قسمت غربالگری و بیماریابی، آموزش بهداشت، سلامت روان، ترویج زایمان طبیعی و آزمایشگاه، ۲۱۷ نفر در حوزه زنان و زایمان، ۲۳۵ نفر در حوزه اطفال، ۱۱۷ نفر در بخش عفونی، ۲۸۸ نفر در حوزه داخلی، ۶۸ نفر در بخش جراحی عمومی، ۷۸۲ نفر در حوزه پزشک عمومی و ۷۸۲ نفر در حوزه دندانپزشکی بود.

غفاری ادامه داد: این بیمارستان صحرایی با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل، از ۲۷ شهریور به مدت سه روز برپا گردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.