ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57689
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۵۳
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از استان تهران ،حجت الاسلام شمس رئیس دادگستری، حجت الاسلام مالک کاویانی مسئول واحدفرهنگی وروابط عمومی دادگستری، داریوش حاجی مزدرانی مدیردفترکل دادگستری و تاجیک رئیس بنیاد شهید شهرستان پیشوا با خانواده شهید چراغی دیدار و با اهدای هدیه نفیس و لوح تقدیر […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از استان تهران ،حجت الاسلام شمس رئیس دادگستری، حجت الاسلام مالک کاویانی مسئول واحدفرهنگی وروابط عمومی دادگستری، داریوش حاجی مزدرانی مدیردفترکل دادگستری و تاجیک رئیس بنیاد شهید شهرستان پیشوا با خانواده شهید چراغی دیدار و با اهدای هدیه نفیس و لوح تقدیر از مادر این شهید والامقام تجلیل کردند.

حجت الاسلام شمس در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: شهیدان مظهر ایثار و استقامت هستند و با عروج ملکوتی خود باعث شدند تا ما در سایه پربرکت حکومت اسلامی بمانیم و جامعه ای منتظر را برای ظهور امام زمان  (عج) آماده سازیم.

وی افزود: آنها با شهامت و توکلی بی مثال در راه اسلام و پاسداری از وطن در مقابل دشمن ایستادند و با نثار جان خود موجب پایداری اسلام و جمهوری اسلامی ایران شدند.

رئیس دادگستری شهرستان پیشوا تصریح کرد: شهیدان با پرواز ملکوتی خود درس ولایتمداری به ما آموختند و فهماندند می توانیم با تمام توان مدافع ولایت باشیم.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت بازدید و دلجویی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، اذعان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.