ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 57713
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
  • 149 بازدید
  • ارسال توسط :
امروز ایران پر از شهید حججی هاست/هشت سال دفاع مقدس در امتداد راه عاشورا بود

امروز ایران پر از شهید حججی هاست/هشت سال دفاع مقدس در امتداد راه عاشورا بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، یادواره چهار شهید روستای قمیته در حسینه قمیته با حضور خانواده های شهدا و سرپرست ناحیه سپاه شهرستان جاجرم برگزار شد. سروان محمدنیا ضمن گرامیداشت شهدا و چهار شهید گمنام روستای قمیته ابراز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، یادواره چهار شهید روستای قمیته در حسینه قمیته با حضور خانواده های شهدا و سرپرست ناحیه سپاه شهرستان جاجرم برگزار شد.

سروان محمدنیا ضمن گرامیداشت شهدا و چهار شهید گمنام روستای قمیته ابراز داشت:اگر امروز اقتدار داریم و از دست فرهنگ عاشورایی دنیای استکبار به ستوه آمده است تمامش ثمره خون شهدا است

وی گفت: لایحه دلنگیز شهیدان مدافع حرم و شهید بی سر شهید حججی این روز های فضای کشور را دگرگون کرده است.

محمدنیا با اشاره به تقارن هفته دفاع و ماه محرم ابراز داشت: هشت سال دفاع مقدس در امتداد راه عاشورا بود. و رزمندگان با تاسی از سید و سرور شهیدان به جبهه های حق علیه باطل شتافتند.

وی با بیان اینکه بیش از سی کشور از رژیم بعثی عراق حمایت کردند گفت: رزمندگان اسلام با اتحاد و همدلی و ایمان و اخلاص خودشان و پیروی از ولایت توانستند مقابل هجمه های دشمن بایستند.

سرپرست ناحیه سپاه جاجرم با بیان اینکه امروز ایران پر است از شهید حججی ها  ابراز داشت: نسل سوم و چهارم انقلاب همانند نسل اول و دوم از اسلام و انقلاب پاسداری و نگهداری می کنند و در سوریه جان فشانی می کنند و از زندگی خود گذشتند تا در مقابل ظلم بایستند.

وی با بیان اینکه خوسته شهدا این است که مقابل استکبار بایستیم و نگذاریم ولایت تنها بماند و پشتیبان ولایت باشیم تصریح کرد: روحیه انقلابی باید در بدنه جامعه جاری و ساری کنیم اگر غیر این باشد نمی توانیم مقابل استکبار بایستیم.

محمدنیا خاطر نشان کرد: امروز باید گفتمان شهدا گفتمان غالب باشد گفتمان شهدا حفاظت از اسلام ناب محمدی است.

وی گفت: در سازمان ملل ریس جمهور مضحک آمریکا سخنانی را گفت و ایران را به حمایت تروریسم محکوم کرد در حالی که امروز می بینید خون مظلومان جهان به واسطه همین افراد ریخته می شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.