ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 57755
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
مداحی امیر عباسی بر بالای پیکر بی‌سر شهید حججی + فیلم

مداحی امیر عباسی بر بالای پیکر بی‌سر شهید حججی + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، پیکر مطهر شهید محسن حججی در روز سوم مهرماه وارد کشور شد و بعد از برگزاری مراسم استقبال رسمی برای انجام مارحل قانونی به معراج شهدای تهران منتقل شد. در بامداد روز چهارم مهرماه 96 خانواده شهید حججی و جمعی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، پیکر مطهر شهید محسن حججی در روز سوم مهرماه وارد کشور شد و بعد از برگزاری مراسم استقبال رسمی برای انجام مارحل قانونی به معراج شهدای تهران منتقل شد. در بامداد روز چهارم مهرماه 96 خانواده شهید حججی و جمعی از خادمان معراج شهدای تهران برای ساعاتی با پیکر او دیدار و وداع کردند. در این مراسم امیرعباسی، از مداحان اهل بیت، بالای سر پیکر مطهر شهید حججی به ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) پرداخت. مراسم تشییع پیکر مطهر او با حضور بی سابقه مردم در روز پنجم مهرماه در تهران و اصفهان و در ششم مهرماه در نجف آباد برگزار شد و سپس در زادگاهش به خاک سپرده شد.

شهید محسن حججی یکی از نیروهای لشکر زرهی 8 نجف اشرف و از نیروهای فعال مؤسسه شهید احمد کاظمی بود. او اهل اصفهان و 25ساله بود که در منطقه مرزی عراق و سوریه طی یورش داعش، اسیر و دو روز بعد از اسارت همچون سالار شهید اباعبدالله الحسین علیه السلام به درجه رفیع شهادت نائل شد. از این شهید بزرگوار یک فرزند دوساله به یادگار مانده است.

بخشی از فیلم مراسم وداع خادمین شهدا با پیکر مطهر شهید حججی با مداحی امیر عباسی در ادامه قابل مشاهده است:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.