ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 57757
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
ادعای رئیس موساد در مورد ایران/ دیدارهای امروز رهبری/ احمدی‌نژاد می‌خواهد تماشاچی باشد و…

ادعای رئیس موساد در مورد ایران/ دیدارهای امروز رهبری/ احمدی‌نژاد می‌خواهد تماشاچی باشد و…

ظهر امروز (سه‌شنبه) خانواده شهید محسن حججی، با رهبر انقلاب دیدار کردند.رهبر معظم انقلاب در یادداشتی با دست‌خط خویش ذیل آخرین عکس به جا مانده از شهید محسن حججی از او  به عنوان نماد حق پیروز و آشکار در برابر باطل رو به زوال نام بردند. همچنین مسئولان و دست‌اندرکاران حج صبح امروز با حضرت آیت‌الله […]

ظهر امروز (سه‌شنبه) خانواده شهید محسن حججی، با رهبر انقلاب دیدار کردند.رهبر معظم انقلاب در یادداشتی با دست‌خط خویش ذیل آخرین عکس به جا مانده از شهید محسن حججی از او  به عنوان نماد حق پیروز و آشکار در برابر باطل رو به زوال نام بردند.

همچنین مسئولان و دست‌اندرکاران حج صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.رهبر انقلاب در این دیدار حج را بهترین فرصت برای خنثی کردن فعالیت تبلیغاتی دشمنان دانستند.

آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبداللهدر شب شهادت زین‌العابدین حضرت امام سجاد علیهما السلام نیز با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئولان و هزاران نفر از مردم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

با حکم رییس جمهور، علی اصغر پیوندی «رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» شد. رییس‌ جمهور در حکمی دکتر علی‌اصغر پیوندی را برای یک دوره چهار ساله به عنوان «رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه در دیدار «سناتور دنیس اودونوان» رییس مجلس سنای ایرلندبا بیان اینکه اراده جمهوری اسلامی ایران بر توسعه مناسبات و همکاری‌های همه جانبه با کشورهای اروپایی از جمله ایرلند است، گفت: از گسترش روابط سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و علمی با ایرلند استقبال می کنیم.رییس جمهور با اشاره به توانمندی‌های فراوان در بخش‌های مختلف از جمله معدن، پتروشیمی و انرژی در ایران و استقبال از سرمایه گذاری فعالان اقتصادی ایرلند در پروژه های مختلف کشورمان، اظهار داشت: ایران می‌تواند منبع مطمئنی برای تأمین نیازمندی‌های کشورهای اروپایی در حوزه انرژی باشد.

سخنگوی دولت گفت: اینکه گفته شده حقوق کارمندان کمتر از نرخ تورم افزایش می‌یابد کذب است.محمدباقر نوبخت در نشست خبری خود با خبرنگاران در این باره اظهار کرد: افزایش حقوق کارمندان ۱۰ درصد است. از این ۱۰درصد، ۵ درصد در بودجه در نظر گرفته شده و ۵ درصد هم از طریق صرفه جویی دستگاه‌ها تامین می‌شود.وی همچنین گفت که  نرخ تورم برای سال آینده زیر ۹ درصد است.

گفت و گوی محمدنبی حبیبی با ایسنا

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی  به تشریح برگزاری جلسه‌ای حساس در موتلفه در چهارشنبه شب پیش از انتخابات پرداخت و  با بیان اینکه در حزب موتلفه درباره حمایت از ابراهیم رییسی اختلاف نظر وجود داشت گفت: تصمیم نهایی موتلفه انصراف از نامزد خود و حمایت از رییسی بود که البته میرسلیم تصمیم موتلفه را نپذیرفت. همچنین پس از مناظره سوم براساس نظرسنجی ها، آرای روحانی از زیر ۵۰ درصد به بالای ۵۰ درصد رسید و به همین دلیل هم نظر ما در روز شنبه پس از مناظره سوم تغییر کرد.جمعی انتخاب شدند تا با قالیباف صحبت کنند که انصراف دهد البته قالیباف خودش موافق کناره‌گیری نبود اما گفت به نظر جمع احترام می‌گذارم و برخلاف نظر خودم و برای تبعیت از جمع کناره‌گیری می‌کنم. محمد نبی حبینی در بخش دیگری از گفت و گوب خود تاکید کرد:چنین نیتی در موتلفه تا به حال وجود نداشته و الان هم ندارد که خود را پدرخوانده بقیه بدانیم. تکرار می‌کنم موتلفه مدعی پدرخواندگی جریان اصولگرایی نیست.

رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رییس مجلس سنای ایرلند گفت: جمهوری اسلامی ایران به توافق هسته‌ای پایبند است تا جایی که طرفین این توافق بدان تعهد و پایبندی داشته باشند.لاریجانی  در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: ایران و ایرلند بر ادامه برجام هم‌نظر هستند. رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در دیدار با رییس مجلس سنای ایرلند در حوزه همکاری‌های بین‌المللی بخصوص توافق هسته‌ای دو طرف هم‌نظر بودند که این توافق بین‌المللی باید ادامه پیدا کند و همه به آن پایبند باشند. رئیس مجلس سنای ایرلند نیز تاکید کرد : اتحادیه اروپا از تمامی ظرفیت‌هایش برای ادامه برجام استفاده می‌کند.دنیس اولونوان گفت که دولت‌های اروپایی معتقدند برجام تعهد بین‌المللی به نفع ایران، اتحادیه اروپا و صلح جهانی است لذا از تمامی ظرفیت‌های سیاسی و دیپلماتیک خود برای ادامه برجام استفاده می‌کند.

حسین مظفر، معاون نظارت مجلس در نامه ای به اظهارات محمود احمدی ‌نژاد رئیس دولت دهم پاسخ داد.

ظریف با امیر قطر دیدار کرد. در دیدار وزیر خارجه کشورمان با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی دو طرف روابط دو جانبه و تحولات منطقه را مورد بحث و بررسی قرار دادند. ظریف در این دیداربا مرور شرایط حساس منطقه و آثار زیان‌بار برخوردها و منازعات خشونت بار تاکید کرد که هیچ یک از بحران‌های منطقه راه حل نظامی ندارد و همه طرفها باید به گفت‌وگو و راه حل‌های مسالمت‌آمیز پایبند باشند.همچنین ظریف با همتای قطری‌اش دیدار کرد. وزیر خارجه کشورمان با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین محمدجواد ظریف مطلبی در اینستاگرام خود در مورد سفر به عمان با انتشار تصاویری منتشر  و تاکید کرد: همسایگان، یکی از ابراولویت‌های سیاست خارجی دولت دوازدهم هستند.او همچنین در این مطلب تصاویری از دیدارش با یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان و سلطان قابوس پادشاه عمان منتشر کرده است.

رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران هیچ وقت تا این حد به مرزهای اراضی اشغالی در لبنان و سوریه نزدیک نبوده است.یوسی کوهن، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) در سخنانی در مقر موساد در کنار بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: اهداف موساد مشخص است، ایران همچنان آرمان خود را درباره دستیابی به توانمندی‌های هسته‌ای به میزان قابل توجهی حفظ کرده است تا به توانایی‌های هسته‌ای نظامی دست یابد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد:تحولات عراق، سوریه و بحران یمن از جمله محورهای گفت‌وگو بین ظریف و مقامات قطر است. بهرام قاسمی با اشاره به سفر محمدجواد ظریف به قطر و با بیان اینکه این اولین سفر وزیر امور خارجه به قطر بعد از بحرانی است که در حوزه خلیج‌فارس بین قطر و چند کشور دیگر در منطقه به وجود آمد، تصریح کرد: در حوزه تحولات منطقه مسائل بسیاری می‌تواند برای ایران و قطر دارای اهمیت باشد که پیرامون آن در جریان این سفر بحث و گفت‌وگو خواهد شد.

وکیل مدافع حمید بقایی معاون اجرایی رییس دولت دهم توضیحاتی را پیرامون پرونده و حضور موکلش در روز ۲۵ مهرماه در دادگاه کارکنان دولت ارایه داد. سید علی اصغر حسینی گفت: موکلم در روز ۲۵ مهرماه در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری دو مجتمع کارکنان دولت حضور می‌یابد. ما درخواست علنی بودن دادگاه را داریم و حتی خود آقای بقایی شخصا لایحه ای در این خصوص به قاضی شعبه داده و درخواست علنی بودن را مطرح کرده اند. البته طبق قانون اصل بر این است که دادگاه علنی برگزار می شود و هنوز هم غیرعلنی بودن دادگاه توسط قاضی شعبه اعلام نشده است. حسینی درباره حضور احمدی نژاد در دادگاه موکلش نیز تصریح کرد: وکیل آقای احمدی نژاد از احتمال حضور ایشان در دادگاه سخن گفتند که یک عده به اشتباه فکر کردند آقای احمدی نژاد هم جزو اصحاب دعوا هستند، در صورتی که چنین نیست و این احتمال وجود دارد که احمدی‌نژاد فقط به عنوان تماشاچی در دادگاه بقایی حاضر شود.

* مهمترین اخبار، مصوبات و دستور کارهای  امروز (سه شنبه) ۱۱ مهرماه  ۱۳۹۶ مجلس شورای اسلامی را نیز می‌توانید اینجا دنبال کنید.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.