ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 57782
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
  • 574 بازدید
  • ارسال توسط :
مخالفت با تخصیص بودجه برای ترویج مفاهیم خانواده اسلامی در سطح شهر

مخالفت با تخصیص بودجه برای ترویج مفاهیم خانواده اسلامی در سطح شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، مصوبه شورای چهارم مبنی بر تخصیص یک پنجم فضای تبلیغاتی در سطح شهر شیراز برای تحکیم و ترویج مفاهیم خانواده اسلامی از دستورکارهایی بود که در نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز که در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، مصوبه شورای چهارم مبنی بر تخصیص یک پنجم فضای تبلیغاتی در سطح شهر شیراز برای تحکیم و ترویج مفاهیم خانواده اسلامی از دستورکارهایی بود که در نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز که در شامگاه دوشنبه (دهم مهر ماه) برگزار شد، مطرح و در همان ابتدا با مخالفت حداکثری اعضای شورا مواجه شد.

دیگر مصوبه شورای چهارم که توسط اعضای شورای پنجم با مخالفت روبرو شد در خصوص پیشنهاد الحاق محورهای سبک زندگی اسلامی، ایرانی، عفاف، حجاب، امر به معروف و نهی از منکر به تکالیف بودجه سال 96 بود؛ بررسی مجدد این مصوبه نیز توسط کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای پنجم مطرح شده بود.

*بیشتر بدانیم: دستورکار مصوبه تخصیص یک پنجم فضای تبلیغاتی در سطح شهر شیراز برای تحکیم و ترویج مفاهیم خانواده اسلامی در بیست و نهم مرداد سال جاری به تصویب شورای چهارم رسیده بود.

* بیشتر بدانیم: پیشنهاد الحاق محورهای سبک زندگی اسلامی، ایرانی، عفاف، حجاب، امر به معروف و نهی از منکر به تکالیف بودجه سال 96 در سی و یکم مرداد سال جاری در شورای چهارم مصوب شده بود.

دستورکار ساخت تندیس شهید محسن حججی در شیراز توسط کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز مطرح شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید.

سید عبدالرزاق موسوی در گفتگو با شیرازه درخصوص چرایی عدم توجه مسئولان در کلان شهر شیراز نسبت به ساخت یادمان و المانی برای شهید عبدالله اسکندری، گفت: شامگاه سه شنبه (یازدهم مهر) با خانواده شهید اسکندری دیداری خواهیم داشت؛ در این خصوص نیز صحبت می کنیم.

بررسی دستورالعمل نحوه بکارگیری کارشناسان و مشاوران شورای شهر آخرین دستورکاری بود که توسط کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک مطرح شد و به صورت دوفوریت در ابتدای جلسه به آن پرداخته شد.

سیروس پاک فطرت مخالف ایجاد آئین نامه جهت استفاده از مشاوران و کارشناسان بود؛ وی در این راستا با بیان اینکه طیق این دستورکار مبلغ 87 میلیون و سیصد و شصت هزار تومان هزینه مشاوران 20 نفر از اعضا و کمیسیون ها در شورای شهر طی یک ماه است، اظهار داشت: در این راستا 120 ساعت مشاوره در هر ماه با ساعتی 16 هزار تومان به اعضای شورای شهر مشاوره ارائه خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه شورای شهر و شهرداری توان پرداخت این مبلغ سنین را ندارند، تصریح کرد: قانون به ما اجازه 20 مشاور نمی دهد.

وی با اظهار اینکه ما باید از افراد متخصص و برجسته جهت دریافت مشاوره و راهنمایی استفاده کنیم، افزود: متخصص هایی در شهر وجود دارند که اصلا نیازی به دریافت هزینه ندارند.

موسوی در این راستا بیان کرد: تعداد برای مشاوران مشخص نکرده ایم و بر اساس ساعت مشاوره دریافت می کنیم.

وی در ادامه گفت: بین 100 الی 300 ساعت به اعضای شورا مشاوره ارائه می شود و تعداد ساعت به هر فرد و کمیسیون نیزبر اساس نیاز و اهمیت شوراخواهد بود؛ در این خصوص کمیته ای به بررسی اولویت و اهمیت کمیسون ها و اهمیت فعالیت هر فرد می پردازد.

پیرو این دستورکار، کارشناسان و مشاورانی که برای شورای اسلامی شهر شیراز تعیین می شوند تا سقف 300 ساعت مشاوره به اعضای شورا و کمیسیون ها ارائه خواهند داد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این جلسه با اظهار اینکه اخیرا هجمه هایی در فضای مجازی راه انداخته اند و علیه شورا و تعدادی از اعضا سم پراکنی می کنند، گفت: آنچه من را از جواب بازداشته است باورم بر اتمام فضای رقابت های سیاسی است.

سید احمد رضا دستغیب در ادامه بیان کرد: اکنون زمان خدمت به مردم شیراز فرا رسیده و شورای پنجم کمر همت خود را بسته و اجازه نیم دهیم که مسائل حاشیه سیاسی ما را از اصل خدمت بازدارد.

وی تصریح کرد: به یک نکته اکتفا می کنم؛ شمایی که من را به بگم بگم سیاسی متهم می کنید، این روش اربابتان احمدی نژاد را منتسب به ما نکنید هر چند که این امر بدیهی است چرا که شما هنوز در شوک از دست دادن ریاست جمهوری و شورای شهر هستید.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: امیدوارم همه معتدلین جامعه جهت خدمت به مردم شیراز، از هیچ کوششی دریغ نکنند.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.