ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57834
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۴:۲۴
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
کثرت جنایات داعش، شهر شرقاط عراق را ‘فاجعه زده’ کرد

کثرت جنایات داعش، شهر شرقاط عراق را ‘فاجعه زده’ کرد

علی دحدوح به پایگاه خبری المعلومه عراق گفت: تعداد غیر نظامیانی که بدست داعش دراین منطقه کشته شده اند بسیار بالاست و این منطقه باید فاجعه زده اعلام شود. وی گفت: گروه تروریستی داعش اقدام به اجرای اعدام های دسته جمعی اهالی کرده است و صدها نفر از اعضای سابق پلیس و نیز بستگان نیروهای […]

علی دحدوح به پایگاه خبری المعلومه عراق گفت: تعداد غیر نظامیانی که بدست داعش دراین منطقه کشته شده اند بسیار بالاست و این منطقه باید فاجعه زده اعلام شود.
وی گفت: گروه تروریستی داعش اقدام به اجرای اعدام های دسته جمعی اهالی کرده است و صدها نفر از اعضای سابق پلیس و نیز بستگان نیروهای امنیتی و کارکنان دولتی را بصورت گروهی کشته است.
دحدوح گفت: وضعیت فاجعه باری که بخش غربی الشرقاط تجربه کرده است درهیچ یک از مناطق عراق که تاکنون تحت سیطره داعش بوده است، دیده نشده است.
وی دراین خصوص به کشف دهها گور دسته جمعی پس از آزادی این شهر اشاره کرد.
گفتنی است: مرحله دوم عملیات آزادسازی الحویجه در استان کرکوک در شمال عراق با مشارکت ارتش و نیروی بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) روز جمعه گذشته آغاز شد.
گزارش های میدانی حاکی است: دراین مرحله از عملیات که نیروهای مشترک عراق شامل ارتش، پلیس، واکنش سریع، مبارزه با تروریسم و حشد شعبی و حشد عشائری در آن مشارکت دارند، پیشروی های زیادی انجام شده است.
آزادسازی شهر الحویجه در 70 کیلومتری جنوب غربی کرکوک، به عنوان آخرین جبهه جنگ با گروه تروریستی داعش، همزمان با جبهه نظامی دیگر در غرب استان الانبار در جوار مرزهای عراق با سوریه و جنگ سیاسی بین بغداد و اربیل بر سر همه پرسی، هدف نهائی این عملیات هاست واز اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مرحله اول عملیات آزاد سازی الحویجه 21 سپتامبر گذشته (30 شهریور) آغاز شد و 23 سپتامبر پایان یافت.
خاورم**380**

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.