ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57928
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۲۰
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
حماه و حمص به زودی استان‌های خالی از وجود داعش اعلام می‌شوند

حماه و حمص به زودی استان‌های خالی از وجود داعش اعلام می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، یگان‌های ارتش سوریه وارد درگیری‌های شدیدی با داعش در روستای ابوحنایا و حمادی عمر شدند که به کشته شدن تعداد زیادی از تروریست‌ها و انهدام مقرهایشان منجر شد. تیم مهندسی ارتش سوریه نیز بعد از آزادی این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، یگان‌های ارتش سوریه وارد درگیری‌های شدیدی با داعش در روستای ابوحنایا و حمادی عمر شدند که به کشته شدن تعداد زیادی از تروریست‌ها و انهدام مقرهایشان منجر شد.

تیم مهندسی ارتش سوریه نیز بعد از آزادی این دو روستا به پاکسازی آن از بمب و مین‌های کار گذاشته شده پرداخت.

ارتش سوریه طی دو روز گذشته کنترل روستاهای رسم العبد، رسم العبایکه، سوحا، عکش و ابودالی را در دست گرفته بود.

یک فرمانده میدانی ارتش سوریه اعلام کرد که نیروهای ارتش عملیات نظامی تاکتیکی را براساس اطلاعات دقیق درباره مخفیگاه‌های تروریست‌ها در روستای حمادی عمر که از بزرگترین مقرهای داعش در حومه شرقی حماه بود، انجام داده و توانستند بیشتر تروریست‌ها را از پای درآورند. ارتش سوریه عملیاتی را از حومه شرقی حمص از منطقه شاعر انجام داده و به سمت شمال و روستای الفاسده در حومه شرقی حماه پیشروی کرد و طی این عملیات کنترل بیش از ۳۰ روستا و شهرک با مساحتی حدود ۱۰۰۰ کیلومتر را در دست گرفت.

وی تأکید کرد که طی روزهای آتی آزادی کامل حومه حمص و حومه حماه از دست داعش اعلام خواهد شد.

این فرمانده تأکید کرد که طی عملیات مراکز شکنجه و زندان‌های داعش، مساجد و صومعه‌ها کشف شد.

به گفته خبرنگار سانا، ارتش سوریه آخرین مقرهای داعش در شرق جب الجراح را محاصره کرده و کنترل روستاهای براق النشمه و الجابریه را به طور کامل در دست گرفته است.

نیروهای ارتش همچنین در راستای عملیات خود برای پاکسازی بادیه سوریه به پیشروی جدید در حومه شرقی دیرالزور دست یافتند و توانستند خود را برای سیطره کامل بر شهر المیادین آماده‌تر کنند.

ارتش سوریه از سه روز پیش عملیاتی را در کرانه جنوبی رود فرات به سمت شهر المیادین که در کنار شهر البوکمال جزو مهم‌ترین مقرهای داعش در حومه شرقی دیرالزور هستند، آغاز کرده است.

در کرانه شرقی رود فرات نیز یگان‌های ارتش طی ساعات گذشته وارد درگیری‌های شدیدی با داعش در محور خشام، حطله فوقانی شده و تعداد زیادی از تروریست‌ها را از جمله ابواسامه التونسی از رهبران داعش از پای درآورند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.