ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57949
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۰۶
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
20حلقه چاه ذغال غیر مجاز در نجف آباد تخریب شد

20حلقه چاه ذغال غیر مجاز در نجف آباد تخریب شد

محمد محمدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست نجف آباد روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:این چاه های غیرمجازدر نزدیک محدوده مسکونی روستای همت آباد شهرستان نجف آباد قرار داشت که پس از شناسایی و اخطار به صاحبان چاه‌ها برای جمع‌آوری وسایل و تجهیزات خود با اخذ دستور مقام قضایی و با حضور نیروی انتظامی تخریب […]

محمد محمدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست نجف آباد روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:این چاه های غیرمجازدر نزدیک محدوده مسکونی روستای همت آباد شهرستان نجف آباد قرار داشت که پس از شناسایی و اخطار به صاحبان چاه‌ها برای جمع‌آوری وسایل و تجهیزات خود با اخذ دستور مقام قضایی و با حضور نیروی انتظامی تخریب شد.
وی اظهار کرد: در این چاه ها روزانه 20 تن ذغال تولید می شد که ضمن آلودگی محیط زیست روستای همت آباد و شهرک آزادگان، امیر آباد و نجف آباد باعث خسارات فراوانی به باغ ها و زمینهای کشاورزی این روستا می شود.
محمدی گفت: با شروع فصل سرما و ایجاد پدیده وارونگی دما ودرپی شکایت های مردمی و همکاری نکردن مالکان کارگاه های تولید ذغال بدون مجوز با دستور دادستان وهمکاری فرمانداری و فرماندهی انتظامی حکم تخریب واحد های مذکور صادر و اجرائی شد.
وی با اشاره به اقدامات اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نجف آباد برای مقابله با واحدهای آلاینده به ویژه کارگاه های ریخته گری و چاه های ذغال، افزود: این واحدهای غیرمجاز که بیشتربه صورت مخفیانه فعالیت داشتند و آلودگی‌های شدید زیست محیطی ایجاد می‌ کردند، پس از شناسایی و صدور اخطاریه‌های لازم تخریب و یا پلمب می‌شود.
محمدی خاطرنشان کرد: درهفته گذشته سه واحد صنعتی در بخش ریخته گری این شهرستان به دلیل رعایت نکردن الزامات زیست محیطی و آلوده کردن هوا، با پیگیری اداره حفاظت محیط زیست و همکاری نیروی انتظامی و با توجه به شکایت متعدد مردمی، به دستور دادستان شهرستان پلمب شد.
شهرستان نجف آباد با وسعت 285 کیلومتر مربع و با 330 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت/غ.ک/ 6994 تنظیم کننده:آرزو فلاح – انتشار دهنده : عمادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.