ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 57977
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۵۷
  • 130 بازدید
  • ارسال توسط :
نورعلیوند:اهدای مدال طلای “بلفکه “به خانواده شهید حججی نشانه روحیه پهلوانی است

نورعلیوند:اهدای مدال طلای “بلفکه “به خانواده شهید حججی نشانه روحیه پهلوانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برناازلرستان ؛ در این مراسم با اهدای لوح تقدیر واهدای دو ربع سکه بهارآزادی  از طرف خیرورزشی "احد رضایی"  وهمچنین با اهدای هدایایی از طرف برادران عالی پور(احمد ومهدی)  از این ورزشکار موفق  وباخلاق تجلیل به عمل آمد. "علی محمد نورعلیوند" رییس اداره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برناازلرستان ؛ در این مراسم با اهدای لوح تقدیر واهدای دو ربع سکه بهارآزادی  از طرف خیرورزشی "احد رضایی"  وهمچنین با اهدای هدایایی از طرف برادران عالی پور(احمد ومهدی)  از این ورزشکار موفق  وباخلاق تجلیل به عمل آمد.

"علی محمد نورعلیوند" رییس اداره ورزش وجوانان پلدختر در این مراسم گفت: تجلیل از ورزشکاران باعث ارتقای انگیزه ورزشکاران خواهد شد.

 وی افزود: باید به قهرمانان وورزشکاران موفقی مثل فرشاد بلفکه حتی با یک تقدیر خشک وخالی هم اگرشده است ارج گذاشت چون امثال بلفکه باعث می شوند تا  زمانی که اسم شهرمان را در میادین ملی وجهانی بشنویم لذت ببریم واحساس افتخار وغرور کنیم.

نورعلیوندبا اشاره به اهدای طلای بلفکه به خانواده شهید حججی نیز، تصریح کرد: کاری که بلفکه کرد ازروحیه پهلوانی او نشات گرفته بودواز قهرمانی نیز بالاتر است  واین روحیه همیشه در بین ورزشکاران پلدختری وجود داشته است ودرگذشته نیز میرکاظم فریدونی قهرمان دیگر کشتی شهرستان  باکشتی گیر رژیم صهیونیستی کشتی نگرفت  .

رییس اداره ورزش وجوانان پلدختر با تقدیر از تجلیل خیرین ورزشی شهرستان از فرشاد بلفکه گفت: لازم است تا شهروندان پلدختر وهمه کسانی که می توانند در حوزه ورزش منشا فعالیت ورزش باشند در این خصوص فعال شوند وامیدواریم این تجلیل ها باعث شود تا خیرین در عرصه های توسعه عمرانی ورزش وحمایت از تیم های ورزشی نیز پای کار بیایند.

نورعلیوند همچنین با تاکیدبرلزوم فرهنگسازی در راستای جایگاه خیرین ورزشی ،خاطر نشان کرد: اداره ورزش وجوانان پلدختر در طی این مدت توانسته است با کمک وهمراهی خیرینی مانند کورش مومنی ، حاج نظر علی حیدورند ،مهدی واحمد عالی پور،احد رضایی ،حجت علیکرمی و…از ورزشکاران موفق پلدختر تجلیل به عمل آورد.

وی ابراز داشت: امیدواریم در آینده  شاهد کسب مدال طلای المپیک 2020توسط فرشاد بلفکه باشیم.

 کرم بیراوند رییس هیئت کشتی پلدختر نیز دراین مراسم گفت : فرشاد بلفکه مانند دیگر قهرمانان کشتی این شهرستان چکیده قدمت وسالها زحمات کشتی گیران ومربیان پلدختر است وامیدواریم با حمایت همه جانبه از فرشاد شاهد کسب طلای جهانی والمپیک توسط او باشیم .

وی تصریح کرد: کشتی پلدختر سرشار از اینگونه استعدادهاست که در صورت حمایت شاهد کسب طلاهای فراوانی توسط آنها خواهیم بود.

 گفتنی است "فرشاد بلفکه "کشتی گیرپلدختری  وزن 71 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران اخیران درمسابقات کشتی آسیایی داخل سالن ترکمنستان  توانست با اقتدارمدال طلا را کسب کند.

وی مدال طلای خود را پس از بالارفتن از سکوی قهرمانی به شهید حججی وشهدای مدافع حرم تقدیم کرده بود.

 همچنین در این مراسم بااهدای لوح تقدیر توسط کرم بیرانوند رییس هیئت کشتی پلدختربه نمایندگی ازجامعه  کشتی شهرستان از این خیرین تقدیر شد.

اشاره می شود در این مراسم پیشکسوتانی مثل نوران سعیدی رییس اسبق هیئت کشتی پلدختر واز پیشکسوتان ورزش شهرستان نیزحضور داشتند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.