ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 58052
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۴۸
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام قدردانی استاندار سابق چهارمحال و بختیاری از مردم

پیام قدردانی استاندار سابق چهارمحال و بختیاری از مردم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار سابق چهارمحال و بختیاری در پیامی از مردم شریف این استان  قدردانی کرد.  متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم خدای را شاکرم که بار دیگر فرصت فراهم گردید […]

پیام قدردانی استاندار سابق چهارمحال و بختیاری از مردمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار سابق چهارمحال و بختیاری در پیامی از مردم شریف این استان  قدردانی کرد.

 متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای را شاکرم که بار دیگر فرصت فراهم گردید تا خالصانه بامردم خویش در محضر خداوند متعال سخن بگویم.

مردم شریف استان!

اینجانب قاسم سلیمانی دشتکی روستا زاده ای هستم که در سراسر مقاطع زندگی

 ام با تمام دغدغه ها و مصیبت ها با شما گریسته‌ام و با تمام شادی ها و افتخاراتتان، خنده ای از شعف بر لب هایم نشست.

مردم عزیز و غیرتمند استان چهارمحال و بختیاری!

شما خود بر این موضوع واقف هستید که هیچ جایگاهی ماندنی نیست و فلک را چرخی است، گردان. و هر آمدی رفتنی هم دارد، می آییم تا رضایت معبود، توشه راهمان و خدمت به خلق پیشه مان گردد، می آییم تا کرامت انسانی را پاس بداریم. می آییم تا خط مرز بی اخلاقی و سیاست‌ورزی را با توان هر چه تمام تر هویدا سازیم. آری ما می آییم تا برویم. ماندن و بی نیاز بودن تنها از ویژگی های ذاتی خالق بی همتاست.

بگذارید از گذشته تا به امروز با شما سخن بگویم ـ گذشته ای که قرار است چراغی برای راه آینده باشد ـ و سفره دل را پیش شما محارم عزیز بساط کنم، اگرچه مدتی بود که از استان دور بودم اما همیشه اخبار و حدیث های این استان در گوشم نجوا می شد، صدای تیر برنو در گوشم طنین انداز می شد، رنگ شال و قبا در نظرم پدیدار می گشت و حال و هوای ایل دمی از خاطرم محو نمی گشت تا اینکه فضا و فرصت خدمت مهیا شد و سعادت یافتم در محضر شما مردم عزیز شاگردی پیشه کنم.

وقتی به چهارمحال و بختیاری آمدم، آسمان همان آسمان آبی ای بود که در دوران کودکی، نوجوانی و جوانی تجربه کردم. با خود گفتم پس مردم همان مردم خونگرم و مستعدی هستند که با وجود توانمندی ها، غبار محرومیت بر پیشانی شان نشسته است، پس من آمدم تا التیامی برای زخم ها باشم، باخود گفتم بخواه، پس می شود. نیک می دانیم هر توسعه ای معلول زیرساخت هاست پس کلیدِ قفل محرومیت را در توسعه زیر ساخت ها یافتم.

بهسازی، و ایجاد جاده، ارتقای شاخص های سلامت، گاز رسانی، برق رسانی و آبرسانی را از اولویت های خود قرار دادم.

هر گاه در این مسیرِ سخت، احساس خستگی می نمودم به مناطق محروم استان سفر می کردم تا دست های پینه بسته کارگران و کشاورزان و چینِ پیشانی سالمندان را مشاهده کنم. تا عمیقاً دریابم خدمت به این خلق، روحیه ای مضاعف می خواهد، پس نشاط سراسر وجودم را در می نوردید و با عزمی راسخ مجدداً به کارزار خدمت می شتافتم.

کارزار را از آن جهت عرض می کنم که هستند عده ای که بخواهند در مسیر اعتلا، رشد و بهبودی استان دشنه ای در دست گیرند و از پشت بر قلب خادمان این مردم عزیز بکوبند.

اما شاید این هویت های پوچ هستند که خادمان و خدماتشان را هیچ می پندارند، پس تا آنجا که می شد و در توان بود این موانع را برداشتیم و مسیر توسعه را بیش از پیش هموار ساختیم.

از چالش های روبه روی توسعه، عدم وحدت بود که لطف و یاری خداوند، جناحین، مردم و قومیت ها و طوایف مختلف برای چشیدن مزه همدلی، اتحاد را سر لوحه کار خویش قرار دادیم و این بزرگترین دستاورد دولت تدبیر و امید بود.

اما این بنده حقیر هیچ گامی برنداشتم مگر برای آرامش خلق و رضایت خداوند، و خداوند را گواه می گیرم که از هیچ تلاشی فرو گذاری ننمودم و در ادامه باز هم خود را محتاج دعای خیر شما مردم عزیز می دانم، چرا که اگر همیاری و همدلی شما مردم عزیز نبود، دستگاه اجرایی استان بر این نقطه امروزی نایستاده بود.

مردم ایران دوباره اعتدال و اصلاح را انتخاب کردند تا دوباره ایران رنگ توسعه را ببیند و به پیشنهاد نخبگان، فعالین اجتماعی و سیاسی و حُسن نظر دولت تدبیر و امید و این گفتمان، دوباره به این حقیر فرصت دادند تا در خدمت مردمی باشم که زندگیشان را وقف این نظام کرده اند.

در پایان برخود لازم می دانم از همه مردم شریف و زحمتکش استان، اقشار، اصناف، احزاب، گروه ها، تشکل ها، روحانیون و طلاب، اساتید و دانشجویان، مدیران، کلیت مجموعه اجرایی دولت، دستگاه های مختلف، کارمندان، مشاورین و … که در این مسیر سخت، یاری رسان این حقیر بوده اند تقدیر و تشکر کنم. 

از خداوند منان برای شما طول عمر باعزت خواهانم.

هرکه ما را یاد کرد، ایزد مر او را یاد باد
هر که ما را خوار کرد، از عمر برخوردار باد
هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی،
هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد
در دو عالم نیست ما را با کسی گرد و غبار
هر که ما را رنجه دارد، راحتش بسیار باد

یا علی مدد
قاسم سلیمانی دشتکی

گفتنی است: قاسم سلیمانی دشتکی متولد ۱۳۳۴ دشتک از توابع شهرستان اردل، بیست‌ویکمین استاندار چهارمحال و بختیاری و سومین استاندار بومی این استان بود که از ۱۵ آبان ۱۳۹۲ عهده دار این مسئولیت شد و بر اساس مصوبه جلسه روز یکشنبه دوم مهرماه ۹۶ هیئت دولت، به عنوان استاندار ایلام انتخاب گردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.