ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 58059
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۰۴
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :

پیکرهای پاک 119 شهید دفاع مقدس به میهن اسلامی بازگشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، پیکرهای مطهر ۱۱۹ شهید دوران دفاع مقدس صبح امروز 13 مهرماه به خاک کشورمان انتقال یافتند و مراسم ویژه استقبال از شهدا با حضور عموم مردم در مرز شلمچه در حال برگزاری است. پیکر مطهر این شهدا طی دو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، پیکرهای مطهر ۱۱۹ شهید دوران دفاع مقدس صبح امروز 13 مهرماه به خاک کشورمان انتقال یافتند و مراسم ویژه استقبال از شهدا با حضور عموم مردم در مرز شلمچه در حال برگزاری است.

پیکر مطهر این شهدا طی دو ماه گذشته توسط نیروهای کمیته تفحص در منطقه زویدات عراق کشف شد. این شهدا مربوط به عملیات‌های کربلای ۴، رمضان و تک دشمن هستند.

بر اساس این گزارش، پس از مراسم ویژه استقبال از پیکر مطهر شهدا در مرز شلمچه، این پیکرها به پادگان شهید محمودوند اهواز منتقل خواهند شد. ساعت ۱۶ امروز پنج شنبه 13 مهر روز پیکرهای مطهر شهدا از پادگان شهید محمودوند به سمت میدان شهدا و سپس حسینیه ثارالله(ع) انتقال می یابد.

پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء مراسم سخنرانی و سوگواری در جوار این پیکرهای مطهر در حسینیه ثارالله(ع) برگزار خواهد شد. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.