ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 58105
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۳۲
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش افغانستان در حال طراحی حمله به روسیه است

داعش افغانستان در حال طراحی حمله به روسیه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «آلکساندر بورت نیکوف»، رئیس سازمان امنیت فدرال روسیه از حضور داعش در افغانستان به شدت ابراز نگرانی کرد و گفت: داعش در افغانستان در پی طرح ریزی حمله به روسیه است. آلکساندر بورت نیکوف که در یک نشست امنیتی […]

داعش افغانستان در حال طراحی حمله به روسیه استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «آلکساندر بورت نیکوف»، رئیس سازمان امنیت فدرال روسیه از حضور داعش در افغانستان به شدت ابراز نگرانی کرد و گفت: داعش در افغانستان در پی طرح ریزی حمله به روسیه است.

آلکساندر بورت نیکوف که در یک نشست امنیتی با سران نهادهای امنیتی روسیه در شهر کراسنودار سخن می‌گفت بیان داشت که گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق شکست خورده و حال می‌خواهد مراکز و پایگاه‌های خود در افغانستان را مستحکم کند.

وی تاکید کرده است: “شمار زیادی از تروریست های داعشی از سوریه و عراق به افغانستان رفته اند و در مراکزی که از قبل آماده شده‌اند جا به جا شده اند”.

رئیس سازمان امنیت فدرال روسیه افزوده است که پس از شکست داعش در عراق و سوریه، این گروه سعی دارد تا در افغانستان فعالیت‌‎های خود را افزایش داده و از آنجا به آسیای میانه، ایران، چین و هند حملات تروریستی را سازمان بدهد.

گفتنی است که روسیه بارها از حضور داعش در افغانستان ابراز نگرانی کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.