ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 58301
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه ایلام: تجزیه عراق توطئه جدید دشمن پس از شکست داعش در منطقه است

امام جمعه ایلام: تجزیه عراق توطئه جدید دشمن پس از شکست داعش در منطقه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: آنها به خیال خود درصدد هستند اسرائیل دومی را در منطقه مستقر کنند اما دسترسی ایران به اسرائیل را کوتاه می کنند و نیروهای مسلح ما به هیچ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: آنها به خیال خود درصدد هستند اسرائیل دومی را در منطقه مستقر کنند اما دسترسی ایران به اسرائیل را کوتاه می کنند و نیروهای مسلح ما به هیچ عنوان اجازه دست اندازی به کشورمان را به آنها نخواهند داد.
وی تاکید کرد: توطئه جدید آمریکا و استکبار جهانی در راستای جبران شکست های سنگین در عراق، سوریه و لبنان است و عامل آن هم شخصی است که پرونده سیاهی دارد و همیشه در راستای اهداف آمریکا و صهیونیست ها گام بر می دارد.
امام جمعه ایلام گفت: اقتدار نظام اسلامی در چهار دهه گذشته واقعیتی انکارناپذیر است که نظام سلطه با تمام توان رسانه ای خود سعی در کتمان کردن آن دارد.
حجت الاسلام لطفی افزود: بر عکس نظام اسلامی که در اوج عزت و اقتدار است، نظام سلطه به سرکردگی آمریکا در اوج ضعف است و جنجال و هیاهوی آن تنها در عرصه تبلیغاتی است و در عرصه میدانی آنگونه که تبلیغ می کنند نیستند.
وی یادآور شد: آنها بعد از توطئه های فراوان که به شکست انجامید داعش و گروه های تکفیری را برای مقابله با ما شکل دادند که باز هم با شکست مواجه شدند و خود نیز به آن اقرار کردند.
خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با خیرمقدم به استاندار جدید ایلام از تمامی دستگاه ها و نهادها و مردم خواست از وی حمایت کنند.
حجت الاسلام لطفی تاکید کرد: فضای همدلی و تعامل موجود در استان باید تقویت شود تا استاندار ایلام بتواند با تلاش بیشتر و مدیریت قوی تر برنامه ها و فعالیت های خود را پیش ببرد.
امام جمعه ایلام به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: اقتدار نظام اسلامی مرهون تلاش نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی است.
حجت الاسلام لطفی تاکید کرد: در همین مرز مهران صدها هزار زائر هر ساله برای شرکت در راهپیمایی جهانی اربعین در کمال امنیت و آرامش تردد می کنند که بخش اعظمی از کار ساماندهی آنها بر عهده بخش های مختلف نیروی انتظامی است.
امام جمعه ایلام کسب مدال توسط محتبی ملکی قهرمان ایلامی را تبریک گفت و یادآور شد: این قهرمانی افتخار بزرگی برای کشور و استان است و نشان می دهد استعدادهای ورزشی بسیاری در این استان وجود دارد که باید مورد حمایت قرار گیرند.
خبرنگار: معصومه امیدی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6032/6119

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.