ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 58309
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
استاندار قبلی گیلان و معاونان وی به وعده و وعیدهای خود عمل نکردند

استاندار قبلی گیلان و معاونان وی به وعده و وعیدهای خود عمل نکردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود داوودی امام جمعه رودبار در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با بیان اینکه فضای مجازی ابزار کار خوب و بد شده است، اظهار داشت: در این فضا گاهی اوقات مقدسات و نظام و انقلاب را به‌طور وسیع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود داوودی امام جمعه رودبار در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با بیان اینکه فضای مجازی ابزار کار خوب و بد شده است، اظهار داشت: در این فضا گاهی اوقات مقدسات و نظام و انقلاب را به‌طور وسیع مورد هجمه قرار می‌دهند.

امام جمعه رودبار اعلام کرد: باید آگاهی داشته باشیم که این فضاهای مسموم مجازی از کجا تغذیه می‌شوند به‌طوری‌که یکی از مسئولان این سایت‌ها گفته به شبکه‌های جاسوسی وصل هستند تا نظام را دچار التهاب کنند.

داووی با اشاره به هجمه به رئیس قوه قضائیه که صبیه‌شان با شبکه های جاسوسی در ارتباط است شاید گاهی اوقات متدینین را هم تحت تأثیر قرار دهد ابراز داشت: شبکه‌های اطلاع رسانی ما خیلی ضعیف عمل می‌کنند،

وی خاطرنشان کرد: تریبون‌ها، مسئولان و روشنگران جامعه باید اطلاع رسانی، روشنگری و تبیین کنند چرا که برخی دنبال تفرقه افکنی هستند و وقتی حاکم شوند به صغیر و کبیر رحم نمی‌کنند.

داوودی با بیان اینکه آن‌ها برای آزادی سران فتنه از حصر، می‌گویند رأفت اسلامی شامل حالشان گردد، اظهار داشت: حالت حصر برای جرم‌های مرتکب شده آن‌ها نهایت رأفت اسلامی است.

امام جمعه رودبار با بیان اینکه از شروط رأفت اسلامی متنبه شدن است عنوان داشت: کسی که به غلط‌های خود پافشاری م‌ کند فردا مدعی و طلبکار می‌شود و هر جرمی هم بخشیدنی نیست.

وی افزود: 40 میلیون نفر با حضور در انتخابات سال 88 به نظام اسلامی رأی دادند اما کسانی که از روی کینه شیرینی رأی 40 میلیون نفری مردم را که می‌توانست نشاط، امید و انگیزه ایجاد کند تلخ کردند باید تنبیه شوند.

داوودی با تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات آن‌ها گفت: تقدیم 13 هزار شهید این نیرو به انقلاب اسلامی که 8 هزار نفرشان در جنگ و 5 هزار نفر در عرصه امنیت به شهادت رسیده‌اند و نیز 22 هزار جانباز که نیمی از آن برای ایجاد امنیت بوده است برای افکار عمومی روشنگری شود.

امام جمعه رودبار دیدار خانواده شهید حججی با مقام معظم رهبری را یادآور شد و افزود: معظم له این شهید سرافراز و پرافتخار مدافع حرم را به‌عنوان سند و حجت عصر امروز معرفی می‌کنند و شهید حججی را نمونه‌ای از جوان متدین و انقلابی می‌دانند.

وی گفت: درحالی که گفته می‌شود فضای مجازی جوانان ما را تحت تأثیر قرار داده است بیش از 30 هزار نفر برای دفاع از حرم ثبت نام کردند که نوبتشان نرسید واین از وجود جوان‌های پرافتخار که غیرت، ایمان و باور دارند و با بصیرت حرکت می‌کنند نشان دارد. 

امام جمعه رودبار همچنین با اشاره به ایام حرکت اسراء از کربلا به شام و برگزاری محافل و مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در دهه دوم محرم در این شهرستان اظهار داشت: این محافل و مجالس را که در آن یاد ائمه می‌شود، قدر بدانیم.

برخی خسارت‌ها و مشکلات ناشی از بی‌توجهی در طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی است

حجت الاسلام والمسلمین محمدصفری امام جمعه املش در خطبه‌های نماز جمعه امروز املش به خسارت ناشی از بارش باران شدید و سیل آسای اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از خسارت‌ها و مشکلات ناشی از آن از کم‌کاری و بی‌توجهی در طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی در زیرساخت‌های شهری و روستایی است تدبیر و توجه بیشتر مسئولان و کارشناسان مربوطه را می‌طلبد.

وی گفت: استاندار قبلی و معاونان وی به همراه مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان در بازدید و افتتاح فاز اول مسکن مهر املش قول‌هایی به سایر متقاضیان مسکن مهر املش داد که این وعده وعیدهای مسئولان استانی مشمول زمان شده ولی کاری انجام نشده و این امر باعث نگرانی در متقاضیان شده است.

امام جمعه املش به سالروز شهادت میثم تمّار و درگذشت حافظ شیرازی اشاره کرد و افزود: میثم تمّار از یاران باوفای آقا امام علی(ع) بود که از قدرت سخنوری و فصاحت کلام بالایی برخوردار بود و از راویان حدیث بود و به جرم حمایت از اهل بیت پیامبر(ص) به دار آویخته شد و به شهادت رسید.

صفری گفت: حافظ شیرازی یا همان لقب لسان الغیب که برازنده اوست حافظ کل قرآن بود و قدرت نفوذ کلام و لسانی عجیبی داشت و تبحر ویژه‌ای در معارف قرآنی داشت و خیلی از فارسی‌زبانان مسلمان بعد از قرآن و نهج البلاغه برای دیوان اشعار وی احترام خاصی قائل هستند.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی با هدف پاسداشت تلاش و کوشش شبانه‌روزی جان برکفان نیروهای انتظامی در رده ها و واحدهای مختلف این نیروی ارزشمند و زحمتکش نامگذاری شده که برای حفظ نظم و امنیت داخلی تلاش فراوان می‌کنند و شهدای بسیاری هم تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند.

امام جمعه املش به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده معزز شهید محسن حججی اشاره کرد و گفت: در تئوری و نظریه بعضی از جامعه شناسان دنیا عمر انقلابات دنیا را چهار دهه فرض کرده‌اند در حالی که در انقلاب اسلامی ایران نسل چهارم هوشیارتر، انقلابی‌تر و آماده‌تر از نسل اول انقلاب است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.