ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 58334
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
  • 477 بازدید
  • ارسال توسط :

برگزاری یادواره سرداران و 174 شهید کوهبنان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدرضا مهدلو، فرماندار کوهبنان در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا همواره ما را به یاد شهدای دشت کربلا می‌اندازد به یاد فداکاری امام حسین(ع) و دلاورمردی‌هایی که در کربلا به وقوع پیوست و ادامه آن منتهی به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدرضا مهدلو، فرماندار کوهبنان در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا همواره ما را به یاد شهدای دشت کربلا می‌اندازد به یاد فداکاری امام حسین(ع) و دلاورمردی‌هایی که در کربلا به وقوع پیوست و ادامه آن منتهی به انقلاب اسلامی و مسیری شد که شهدای ما انتخاب کردند.
وی افزود: کسانی که در راه خدا به فیض عظمای شهادت رسیدند، همواره در جامعه ناظر بر اعمال و گفتار ما هستند و در آن دنیا نیز گواهی خواهند داد.
مهدلو بیان کرد: شهیدان در هر حال بر جامعه نظارت دارند، پس باید همانطور که برای شهدای کربلا مراسم برگزار می‌کنیم به یاد شهدا یادواره برگزار کنیم، همه مردم با هر گرایش و سلیقه‌ای در مراسم امام حسین (ع) و شهدا شرکت می‌کنند که این مهم را در دهه اول محرم شاهد بودیم.
وی تصریح کرد: شهیدان از ویژگی‌های خاصی برخوردار بودند که برخی از آنها تا زمان شهادت مشخص نشدند، وقتی خداوند توفیق شهادت به آنان داد ما به عظمت وجودشان پی بردیم.
مهدلو اظهارکرد: در آیات متعدد از قرآن کریم به عظمت شهید اشاره شده و خداوند شهید را یک فرد ویژه می‌داند، لذا شاهدیم که شهادت محسن حججی اثرگذاری زیادی بر جامعه داشت با شهادتش شور و هیجان خاصی ایجاد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.