ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 58347
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین دژ مستحکم داعش در مرکز سوریه فرو ریخت؛ پاکسازی ۳ هزار کیلومتر مربع در شمال حمص و شرق حماه + نقشه میدانی

آخرین دژ مستحکم داعش در مرکز سوریه فرو ریخت؛ پاکسازی ۳ هزار کیلومتر مربع در شمال حمص و شرق حماه + نقشه میدانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از پاکسازی کامل شرق استان حماه از لوث وجود عناصر تروریستی داعش، عملیات آزادسازی شمال استان حمص را در دستور کار قرار دادند و موفق به کسب پیروزی راهبردی در این محور شدند. در جریان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از پاکسازی کامل شرق استان حماه از لوث وجود عناصر تروریستی داعش، عملیات آزادسازی شمال استان حمص را در دستور کار قرار دادند و موفق به کسب پیروزی راهبردی در این محور شدند.

در جریان عملیات امروز نیروهای سوری و مقاومت، حلقه محاصره تروریست های داعش در معدود شهرک های اشغالی تنگ تر شد و در نهایت مناطق « منطار المعلق، علیه العلیان، منطار الشیخ، خربه سنو القاضل، ام قبیبه، المخبوطه، بستان صبیح، جب الریان،الحریشه، ارتفاعات منقور، بلعاس، ام قبیبه و میدان نفتی بلعاس» به طور کامل آزاد شدند.

با پاکسازی های صورت گرفته، ۵۳۵ کیلومتر از مساحت های آلوده از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شد و شمال استان حمص به طور کامل به کنترل نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه درآمد؛ مجموع مساحت آلوده در شمال استان حمص حدود هزار و ۸۰۰ کیلومتر مربع بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، مجموع مساحت اشغالی در شرق استان حماه و شمال استان حمص ۳ هزار و ۴۰ کیلومتر مربع بود که در جریان درگیری های سنگین، این مناطق اشغالی به کنترل نیروهای متحد درآمد. پیچیده ترین نبردها با داعش در ۵ سال گذشته در شمال استان حمص و شرق استان حماه جریان داشت که منجر به شهادت صدها تن از نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت شد.

 با پاکسازی شرق استان حماه و شمال استان حمص که یکی از مستحکم ترین خطوط دفاعی گروه تروریستی داعش به شمار می آمد، هزاران تن از نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت برای نبرد با تروریست ها به شرق سوریه منتقل می شوند و همین مسئله بدون شک معادلات میدانی را دیرالزور تغییر خواهد داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.