ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5837
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
  • 550 بازدید
  • ارسال توسط :
یاران امام عصر (عج) همیشه انقلابی عمل می کنند

یاران امام عصر (عج) همیشه انقلابی عمل می کنند

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی سرایی، روز پنجشنبه در جمع مربیان عقیدتی و هادیان سپاه ناحیه مراغه افزود: مدافعان حرم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق همانند دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات در مقابل تفکر نادرست تکفیری وهابی با دل و جان ایستاده اند.وی با بیان اینکه ایثارگری، شجاعت و نترس بودن از ویژگی های […]

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی سرایی، روز پنجشنبه در جمع مربیان عقیدتی و هادیان سپاه ناحیه مراغه افزود: مدافعان حرم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق همانند دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات در مقابل تفکر نادرست تکفیری وهابی با دل و جان ایستاده اند.
وی با بیان اینکه ایثارگری، شجاعت و نترس بودن از ویژگی های سربازان امام زمان (عج ) است، اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از تفکر بسیجی مردم ایران در هراس بوده و از برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و تفکر بسیجی کشورمان روز به روز در حال توسعه است.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادآور شد: تلاش دشمن برای نشان دادن چهره ای جنگ طلب از جمهوری اسلامی ایران با هدف تضعیف کردن محور مقاومت در منطقه انجام می شود.
حجت الاسلام سرایی، خطاب به هادیان و مربیان عقیدتی گفت: رسالت شما اکنون از هر زمانی برای آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه بیشتر است.
وی، با بیان اینکه، دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی به شدت در صدد کمرنگ کردن موج دوم بیداری اسلامی در منطقه هستند، افزود: رسالت شما آگاه سازی و بصیرت افزایی جامعه است.
در این آئین، فرهنگیان نمونه شهرستان مراغه که در رشته های نوین تدریس در استان مقام کسب کرده بودند، تجلیل شدند.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3034/8023/6183

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن