ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 58563
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مراسم عزاداری دهه دوم محرم با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران

برگزاری مراسم عزاداری دهه دوم محرم با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس طاهریان  امروز در این اداره اظهار کرد: مراسم عزاداری دهه دوم محرم با حضور خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران این شهرستان به مدت 5 روز در این اداره آغاز شد. وی افزود: این مراسم صبح […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس طاهریان  امروز در این اداره اظهار کرد: مراسم عزاداری دهه دوم محرم با حضور خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران این شهرستان به مدت 5 روز در این اداره آغاز شد.

وی افزود: این مراسم صبح امروز با حضور 100 نفر از خانواده معظم شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، ایثارگران و کارمندان برگزار شد، شرکت‌کنندگان در این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورا، در سوگ شهادت سرور و سالار شهیدان و مصائب اهل‌بیت امام حسین (ع) پس از واقعه عاشورا عزاداری کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهین‌شهر و میمه بابیان اینکه این مراسم صبح‌ها از 15 تا 19 مهر ماه با سخنرانی روحانیون ادامه دارد خاطرنشان کرد: سخنران امروز این مراسم حجت‌الاسلام ربیعی فرزند شهید قاسم ربیعی بود که در خصوص فلسفه قیام عاشورا سخنرانی کرد.

حجت‌الاسلام ربیعی در این سخنرانی گفت: حضرت سیدالشهدا(ع) با اهداف احیای مظاهر و نشانه‎های اسلام اصیل و ناب محمدی، ا‎صلاح و بهبود وضع مردم سرزمین‌های اسلامی، مبارزه با ستمگران اُموی جهت تأمین امنیت برای مردم ستمدیده و فراهم ساختن بستری مناسب برای عمل به احکام و واجبات الهی قیام کرد.

وی افزود: امام حسین (ع)در وصیت‌نامه‌ای که هنگام خروج از مدینه و در زمان وداع با برادرش محمد بن‌حنفیّه  نوشت، فرمود: «من نه از روی سرمستی و گستاخی و نه برای فساد و ستمگری حرکت کردم‎. بلکه تنها برای طلب اصلاح در امّت جدم حرکت کردم. می‎خواهم امربه‌معروف و نهی از منکر کنم و به سیره جدم و پدرم علی بن ابی‌طالب (ع) عمل کنم‎.»

گفتنی است بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهین‌شهر میمه به بیش از 740 خانواده معظم شهدا ساکن در این شهرستان، 740 خانواده شهیدان مهمان و یک هزار و 700 خانواده جانبازان و ایثارگران خدمات متنوع فرهنگی و رفاهی ارائه می‌کند.

  برگزاری مراسم عزاداری در شاهین شهر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.