ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 58571
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
رشد 100 درصدی ورود گردشگران خارجی به آستان هلال بن علی (ع) آران و بیدگل

رشد 100 درصدی ورود گردشگران خارجی به آستان هلال بن علی (ع) آران و بیدگل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، سید جواد تکیه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 12 هزار گردشگر خارجی از ملیت‌های مختلف جهان از این امامزاده بازدید کردند که رشدی 100 درصدی نسبت به سال‌های گذشته را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، سید جواد تکیه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 12 هزار گردشگر خارجی از ملیت‌های مختلف جهان از این امامزاده بازدید کردند که رشدی 100 درصدی نسبت به سال‌های گذشته را نشان می‌دهد.

مدیر اجرایی حرم هلال بن علی (ع) افزود: روزانه به طور متوسط 60 گردشگر خارجی از این امامزاده بازدید می‌کنند که از  کشورهای اسلامی و غیر اسلامی  هستند و بر اساس آمارها ملیت‌های اروپایی بیشترین گروه بازدیدکننده را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه گردشگری مذهبی در کشور تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی برای تبدیل این آستان مقدس به قطب گردشگری مذهبی در کشور هستیم و در این زمینه کارهای خوبی در حال برنامه‌ریزی و انجام است که اطلاع رسانی می‌شود.

تکیه با اشاره به ورود راهنمایان گردشگری 39 کشور جهان با عنوان کنوانسیون 2017 در بهمن سال گذشته به این آستان مقدس خاطرنشان کرد: به دنبال این رویداد از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد رشد فزاینده ورود گردشگران خارجی به این امامزاده هستیم که حاکی از تاثیر زیاد ورود و بازدید راهنمایان خارجی از این آستان مقدس داشته است.

وی با اشاره به استقبال گسترده و بی‌نظیر گردشگران خارجی از آیین‌های محرم امسال در امامزاده محمد هلال (ع) گفت: اقداماتی از جمله معرفی این امامزاده در مجله تراول فرانسه که این امامزاده را به‌عنوان چهل و هشتمین نقطه دنیا که ارزش دیدن دارد معرفی کرده بود و تبلیغات این آستان در شبکه‌های بین المللی نقش مهمی در این استقبال گسترده داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) فرزند بلافصل امیرالمومنین امام علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل در شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان 100 کیلومتری قم و 6 کیلومتری کاشان واقع شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.