ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 58588
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
پلیس مالزی هشت نفراز مظنونان عملیات تروریستی را بازداشت کرد

پلیس مالزی هشت نفراز مظنونان عملیات تروریستی را بازداشت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز شنبه ایرنا، پلیس مالزی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد این هشت نفر در روزهای 27 سپتامبر تا 6 اکتبر (5 تا 14 مهر) در ایالت های صباح ، سلانگور و پراک بازداشت شده اند.طبق این گزارش در نخستین عملیات پلیس که در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز شنبه ایرنا، پلیس مالزی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد این هشت نفر در روزهای 27 سپتامبر تا 6 اکتبر (5 تا 14 مهر) در ایالت های صباح ، سلانگور و پراک بازداشت شده اند.
طبق این گزارش در نخستین عملیات پلیس که در ایالت صباح مالزی انجام شده دو تبعه مالزی و دو تبعه فیلیپین دستگیر شده اند که به همراه این افراد یک فیلیپینی و یک مالزیایی که متهم به کمک به این افراد هستند نیز دستگیر شدند.
همه این افراد متهم به کمک به اعضای گروه تروریستی ابوسیاف از طریق ایالت صباح این کشور هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روزنامه استار ،’محمد فوزی هارون’ بازرس کل پلیس دراین زمینه گفت این عملیات ویژه ضد ترور پس از دستگیری هفت نفر به اتهام همکاری با گروه ابوسیاف در روز 14 سپتامبر انجام شد.
بر این اساس در عملیات دیگری در روز اول اکتبر (9 مهر) یک تبعه آلبانی در ایالت سلانگور به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش در کشورهای خارجی دستگیر شد.
براساس بیانیه این مقام عالی پلیس مالزی ، تبعه 35 ساله آلبانیایی به میزبانی یکی از دانشگاههای محلی این کشور وارد مالزی شده بود.
علاوه براین دو نفر هم به دلیل ارتباط داشتن با عملیات تروریستی 2013 دستگیر شدند که یکی از آنها مردی 53 ساله است که درصدد استفاده از یکی از زندانیان زندان تپاح در ایالت پراک برای اقدامات تروریستی بوده است.
یکی دیگر از بازداشت شدگان نیز فردی بوده که مشغول طراحی عملیات تروریستی به چند مکان مذهبی مسلمانان، مسیحیان و هندو ها بوده است.
طبق این گزارش هدف این فرد ایجاد درگیری های مذهبی بوده و با گروه شبه نظامی’ تنظیم القاعده مالزی ‘ مرتبط بوده است.
علاوه براین یک مرد 37 ساله نیز به اتهام جذب دو مالزیایی در گروه تروریستی تنظیم القاعده مالزی بازداشت شده است.
پیشتر برخی از مسئولان امنیتی کشورهای مختلف جنوب شرق آسیا اعلام کردند که فعالیت گروههای تروریستی در کشورهای جنوب شرق آسیا برای جذب نیرو افزایش یافته است.
آساق ** مریم شفیعی**انتشار دهنده: وحیده دینداری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.