ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5861
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر شهید مدافع حرم در ورامین تشییع شد

پیکر شهید مدافع حرم در ورامین تشییع شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید سید رضا حسینی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) صبح پنج شنبه با حضور حجت الاسلام طاهری امام جمعه خیرآباد، جمعی از مسئولان و مدیران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی ورامین برگزار شد. در […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید سید رضا حسینی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) صبح پنج شنبه با حضور حجت الاسلام طاهری امام جمعه خیرآباد، جمعی از مسئولان و مدیران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی ورامین برگزار شد.

در این مراسم پیکر شهید سید رضا حسینی بر روی دستان مردم وفادار و همیشه در صحنه ورامین تشییع و در گلزار شهدای امامزاده طاهر و مطهر خیرآباد به خاک سپرده شد.

در این مراسم که جمعی از اتباع خارجی نیز حضور داشتند، مردم شهرستان ورامین با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ برآل سعود و مرگ بر آمریکا بر ادامه مبارزه با جریان تکفیری تأکید کردند.

مردم شهرستان ورامین همچنین در این مراسم ضمن تجلیل از رشادت ها و شجاعت های رزمندگان مدافع حرم، اعلام کردند که آماده دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت در نقاط مختلف از جمله عراق و سوریه هستند.

گفتنی است شهرستان ورامین ۲۶ شهید مدافع حرم را در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت تقدیم کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن