ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 58682
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
  • 461 بازدید
  • ارسال توسط :

ورود ارتش سوریه به پایتخت امنیتی داعش

پایگاه خبری انتخاب: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری «رویترز»، اردوغان شنبه هفتم اکتبر در سخنانی در جمع اعضای حزب «عدالت و توسعه» (آ ک پ) گفت که «عملیاتی جدی امروز در ادلب سوریه در حال اجرا است و ادامه خواهد یافت.» او در ادامه دلیل این عملیات را […]

پایگاه خبری انتخاب: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری «رویترز»، اردوغان شنبه هفتم اکتبر در سخنانی در جمع اعضای حزب «عدالت و توسعه» (آ ک پ) گفت که «عملیاتی جدی امروز در ادلب سوریه در حال اجرا است و ادامه خواهد یافت.»

او در ادامه دلیل این عملیات را پاکسازی مناطق مرزی سوریه و ترکیه از به گفته او «تروریست‌ها» خواند و گفت: «هرگز اجازه نمی‌دهیم باریکه‌ای از ترور در مرزهایمان با سوریه به وجود بیاید و پس از این عملیات نیز اقدامات بیشتری انجام خواهیم داد.»

اردوغان اندکی بعد پس از سخنرانی خود در جمع خبرنگاران حاضر شد و توضیح داد که سربازان ترکیه به خاک سوریه وارد نمی‌شوند، بلکه به پشتیبانی از پشت مرزها خواهند پرداخت. به گفته اردوغان، روسیه نیز از این عملیات پشتیبانی هوایی می‌کند.

ادلب در دست گروه‌های مسلح مختلفی است که علیه ارتش سوریه و گاه علیه یکدیگر می‌جنگند. ایران و روسیه و ترکیه به توافقی سه‌جانبه برای برقراری منطقه «کاهش تنش» در ادلب دست یافته‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.