ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 58689
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
  • 585 بازدید
  • ارسال توسط :
فاضلیان: شهید همدانی ‌با اخلاص ‌از هیچ تلاشی برای شکست دشمنان فروگذار نکرد‌

فاضلیان: شهید همدانی ‌با اخلاص ‌از هیچ تلاشی برای شکست دشمنان فروگذار نکرد‌

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: شهید همدانی همواره در میدان رزم، جهاد، دفاع و مقاومت دلیرانه با روحیه‌ای سرشار از اخلاص و معنویت حضور داشت و از هیچ تلاشی برای شکست دشمنان فروگذار نکرد. وی افزود: این شهید بزرگوار از روزهای نخست انقلاب با جدیت وارد عمل شده […]

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: شهید همدانی همواره در میدان رزم، جهاد، دفاع و مقاومت دلیرانه با روحیه‌ای سرشار از اخلاص و معنویت حضور داشت و از هیچ تلاشی برای شکست دشمنان فروگذار نکرد.

وی افزود: این شهید بزرگوار از روزهای نخست انقلاب با جدیت وارد عمل شده و جهاد خالصانه انجام داد و نتیجه یک عمر جهاد و مقاومت در راه خدا، شهادت پیروزمندانه و تشییع باشکوهی بود که نمونه آن در استان مشاهده نشده است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران غرب کشور گفت: در تشییع باشکوه شهید همدانی، همه گروه‌ها در کنار هم حضور داشته و شهادت این شهید نیز مانند زندگی سراسر خیرش، تحول بزرگی را در استان ایجاد کرد.

فاضلیان، اطاعت از رهبری و مطیع امر ولی‌فقیه زمان بودن را از دیگر ویژگی‌های بارز شهید همدانی عنوان کرد و افزود: سردار همدانی برای تشکیل سپاه و لشکر انصار در استان همدان تلاش بسیاری کرده و پس از آن نیز در لشگر 27 محمد رسول‌الله نقش مهمی ایفا کرد به طوری که در خنثی‌سازی فتنه 88، توفیقات فراوانی برای ساماندهی اوضاع داشت.

وی با اشاره به خاطره‌ای از زبان سردار سرلشکر شهید حاج حسین همدان نیز گفت: ایشان در جایی می‌گفت: " یک بار ساعت 2 نیمه شب بود که با سردار شهید صیاد شیرازی به قم رسیدیم و وی که مرید خاص آیت‌الله بهاء‌الدینی بود گفت به منزل این روحانی جلیل‌القدر برویم اما من گفتم " این ساعت بیدار نیستند" و شهید صیاد جواب داد " حالا ما می‌رویم و اگر بیدار نبود به حرم می‌رویم".

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: وقتی به آن جا می‌رسند متوجه می‌شوند در منزل آیت‌الله بهاء‌الدینی باز بوده و حتی سماور هم روشن است و با تعجب سئوال می‌کنند شما چطور این ساعت بیدار هستید؟ و آیت‌الله بهاء‌الدینی جواب می‌دهند: "آن آقایی که شما را به این طرف هدایت کرد؛ مرا هم بیدار کرد و گفت مهمان داری".

فاضلیان تصریح کرد: این ماجرا نشان‌دهنده جایگاه ارزشمند و والای این مجاهد خستگی‌ناپذیر و دو یار دیرین ارتش و سپاه است.

وی درباره برنامه‌های بزرگداشت شهید همدانی نیز تصریح کرد: این برنامه‌ها لازم است، اما کافی نیست و باید ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار با تشکیل کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف بررسی و معرفی شود زیرا سردار همدانی، الگوی مدافعان حرمی چون شهید حججی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.