ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 58783
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۰۴
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
سرلشکر شهید حسین همدانی فراتر از زمان خودش بود

سرلشکر شهید حسین همدانی فراتر از زمان خودش بود

حسن بهرام‌نیادر گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند، اظهار داشت: سردار شهید حسین همدانی یک انسان آسمانی بود که روح، گفتار و عملش نیز الهی و آسمانی بود. وی تصریح کرد: از این جهت ایشان یک سمبل و نمونه کم نظیر بود که تأثیرگذاری زیادی در پیرامون، جامعه و خصوصا جامعه مخاطب خود داشت. نماینده […]

حسن بهرام‌نیادر گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند، اظهار داشت: سردار شهید حسین همدانی یک انسان آسمانی بود که روح، گفتار و عملش نیز الهی و آسمانی بود.

وی تصریح کرد: از این جهت ایشان یک سمبل و نمونه کم نظیر بود که تأثیرگذاری زیادی در پیرامون، جامعه و خصوصا جامعه مخاطب خود داشت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه نافذ و صداقتی که در تار و پود ایشان وجود داشت باعث می‌شد بی‌درنگ در افراد نفوذ پیدا کند و هر کسی که با ایشان برخورد می‌کرد آن‌ها را مجذوب خود می‌کرد.

وی عنوان کرد: من مدت‌ها در دوران دفاع مقدس افتخار داشتم که در عملیات‌ها به عنوان زیرمجموعه شهید همدانی فعالیت کنم و در عملیات والفجر 5 حاج میرزا سلگی فرمانده گردان بود که در همان ابتدای عملیات مجروح شد و سردار شهید همدانی با وجود این‌که من جوان بودم فرماندهی این گردان را به من سپردند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در عملیات‌ها معمولا خود ایشان در طول روز در بین رزمنده‌ها حضور پیدا می‌کردند و به رزمنده‌ها روحیه می‌دادند و یا اگر خودشان نمی‌توانستند شخصا حضور پیدا کنند گروهی را برای سرکشی از رزمنده‌ها می‌فرستادند.

بهرام‌نیا با اشاره به این‌که شهید همدانی در جبهه نظم و انظباط را مقدم بر همه کارها می‌دانست، اظهار داشت: شهید همدانی با وجود این‌که یک فرمانده بود اما در همه عملیات‌های دفاع مقدس در خط مقدم جبهه حضور داشتند و من خودم از نزدیک نمونه این حضور را دیده‌ام.

وی با اشاره به این‌که سردار شهید حسین همدانی بعد از جنگ نیز هیچ وقت رزمنده‌ها را فراموش نکردند، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های کم نظیر شهید همدانی مردمی بودن ایشان بود به طوری‌که بعد از دفاع مقدس تا قبل از شهادتش همیشه و در همه شرایط و اوضاع به یاد رزمنده‌ها بود و ‌جویای اوضاع و احوال زندگی آن‌ها بود که این یک ویژگی خاص است که فقط در افراد خاص وجود دارد.

بهرام‌نیا افزود: سردار شهید حسین همدانی همیشه گفتار و عملش یکی بود و به خاطر همین صداقتی که داشت با هر کسی برخورد می‌کرد او را شیفته خود می‌کرد و او را متحول می‌کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که خلع نبود شهید همدانی به شدت احساس می‌شود، گفت: شهید همدانی فراتر از زمان خودش بود و جسارت و شجاعت کم نظیری که داشت از ایشان یک انسان کامل ساخته بود که خلع نبود ایشان خیلی محسوس است و به شدت احساس می‌شود.

وی عنوان کرد: آنچه‌ که مقام معظم رهبری در شأن این سردار شهید فرمودند مصداقش یک واقعیت تاریخی است و نشان دهنده منزلت این شهید بزرگوار است.

بهرام‌نیا بیان کرد: همه ما باید دعا کنیم که بتوانیم در خط و راهی که سردار شهید حسین همدانی و سایر شهیدان گرانقدر ما رفتند و برای ما به یادگار گذاشتند در این راه و مسیر حرکت کنیم زیرا عاقبت خیری ما حرکت در این مسیر است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.