ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5882
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
ایران اسلامی به‌عنوان یک الگو در جهان اسلام محسوب می‌شود/پیشرفت‌های علمی سیاسی و اجتماعی را مدیون خون شهدا هستیم

ایران اسلامی به‌عنوان یک الگو در جهان اسلام محسوب می‌شود/پیشرفت‌های علمی سیاسی و اجتماعی را مدیون خون شهدا هستیم

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار غفور کارگری شامگاه گذشته در مراسم سومین سالگرد شهادت شهید حسین عطری که در حسینیه حضرت ابوالفضل سپاه قدس گیلان برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور در مراسم معنوی شهدا یک عنایت از سوی شهدا است اظهار داشت: حضور جوانان و […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار غفور کارگری شامگاه گذشته در مراسم سومین سالگرد شهادت شهید حسین عطری که در حسینیه حضرت ابوالفضل سپاه قدس گیلان برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور در مراسم معنوی شهدا یک عنایت از سوی شهدا است اظهار داشت: حضور جوانان و نوجوانان در مراسم شهدا، یاد و خاطره شهدا را ماندگار نگاه می‌دارد.

وی با تأکید بر اینکه  حضور در مجلس شهدا دل‌ها را تسلی و نورانیت را توشه راه آخرت می‌کند افزود: شهید حسین عطری ویژگی‌های منحصر به فردی داشت و شهادت او در ایام رحلت امام خمینی(ره) یک رمز معنوی را در خود نهفته دارد.

سردار کارگری با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) امام و پیشوای مسلمانان عالم و دستگیر تمام مستضعفان جهان اسلام است تصریح کرد: رابطه معنوی و نورانی بین شهدا و امام وجود دارد که شهدا به‌عنوان پیروان و مرید امام عاشق ایشان بوده‌اند.

فرمانده دفاع مقدس سیره زندگی امام خمینی(ره) و شهدا را آسمانی دانست و با تاکید براینکه رابطه‌ای عمیق بین امام و شهدا وجود دارد تصریح کرد: امام خمینی(ره) شهدا را فخر اولیا و خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت می‌دانند.

سردار کارگری با بیان اینکه وصیت‌نامه شهدا مورد ارزیابی قرارگرفته است و دو موضوع بیش از سه بار در تمام وصیتنامه‌ها تکرار شده است تصریح کرد: بحث حضرت امام خمینی(ره) و مکتب امام حسین(ع) و عاشورا موضوعاتی است که در تمام وصیتنامه‌های شهدا مورد توجه قرار گرفته است.

سخنران این مراسم با بیان اینکه اسلام خودسازی، تقوا، وحدت، عشق به ائمه مکتب حسینی و گفتمان حضرت امام محوریت وصیتنامه شهدا است خاطرنشان کرد: در تمام وصیتنامه‌های شهدا، انگیزه شهدا از حضور در میدان جنگ اسلام و انقلاب بوده است.

وی شهدا را دلداده اسلام دانست و تصریح کرد: سیره عملی و مکتب و حتی زندگی خصوصی حضرت امام خمینی(ره) در فرهنگ و سبک زندگی شهدا به‌درستی وجود داشت.

سردار کارگری دلایل مانگاری انقلاب را شهدا و امام دانست و افزود: 89 درصد از اسامی شهدای دوران دفاع مقدس از اسامی ائمه و اولاد ائمه است و این امر باید توجه ما را در انتخاب اسامی فرزندانمان هوشیار کند.

فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه اسامی اکثریت شهدای مدافع حرم از اسامی ائمه و اسماع خداوند است افزود: از هر 10 شهید مدافع حرم 4 نفر اسم مقدس روح الله را دارند و این امر نتیجه پیوند و دلدادگی شهدا نسبت به امام و اسلام است.

وی با اشاره به اینکه از یک کشور مستعمره آمریکا به یک کشور مستقل استوار و قدرتمند تبدیل شدیم افزود: در طول 200 سال گذشته قبل از انقلاب در تمام جنگ‌ها قسمتی از خاک کشور از دست می‌رفت و پس از انقلاب در تمام جنگ‌ها یک وجب از خاک ایران اسلامی از کشور جدا نشده است.

سردار کارگری با بیان اینکه اینها نتیجه عنایت امام و شهدا است افزود: پیشرفت‌های علمی سیاسی و اجتماعی را مدیون خون شهدا هستیم و امروز تمام کشورها ایران را به‌عنوان یک الگو برای خود قرار داده‌اند.

فرمانده دفاع مقدس با اشاره به اینکه بصیرت در شهدای مدافع حرم مثال زدنی است خاطرنشان کرد: جایگاه شهدای مدافع حرم در نزد پروردگار بسیار ویژه است.

وی با تأکید بر اینکه امروزه باید ولایت را مسیر زندگی خود و ارتباط با شهدا و ادامه دادن راه شهدا را محوریت تمام امور در زندگی خود قرار دهیم، خاطر نشان کرد: تنها راه سعادت ادامه دادن راه شهدا است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن