ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 58833
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۰۱
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
سرکشی به خانواده شهید امنیت در زرندیه

سرکشی به خانواده شهید امنیت در زرندیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ روشندل فرماندهی نیروی انتظامی و حجت السلام زارعی رئیس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی زرندیه به خانواده شهید پارسا از شهدای امنیت این شهرستان سرکشی و از این خانوداه شهید تجلیل کردند. سرباز وظیفه شهید سید کمال پارسا متولد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ روشندل فرماندهی نیروی انتظامی و حجت السلام زارعی رئیس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی زرندیه به خانواده شهید پارسا از شهدای امنیت این شهرستان سرکشی و از این خانوداه شهید تجلیل کردند.

سرباز وظیفه شهید سید کمال پارسا متولد ۱۳۴۳ در تاریخ ۱۳۶۲ در منطقه سردشت در عملیلت درگیری با اشرار ضد انقلاب به فیض شهادت نائل آمد.

حجت السلام رحمان زارعی رئیس عقیدتی -سیاسی نیروی انتظامی شهرستان زرندیه در این سرکشی دیدار با خانواده شهدا را توفیقی بزرگ و ارزشمند دانست و گفت: امیدواریم با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، معنویت و فرهنگ شهادت را در جامعه گسترش داده و در مسیر این مجاهدان راه حق گام برداریم.

انتهای پیام / ج

سرکشی به خانواده شهید نیروی انتظامی در زرندیه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.