ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 58839
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۱۷
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
به هلاکت رسیدن فرماندهان داعش در نزدیکی مرز ایران

به هلاکت رسیدن فرماندهان داعش در نزدیکی مرز ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛《صادق الحسینی》، رییس گروه امنیتی مجلس استان دیاله عراق اعلام کرد: نیروهای عراقی موفق شدند به《قلمرو داعش در دیاله》پایان دهند. وی افزود: با آغاز عملیات پاکسازی استان کرکوک، نیروهای ما موفق شدند با به هلاکت رساندن تمام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛《صادق الحسینی》، رییس گروه امنیتی مجلس استان دیاله عراق اعلام کرد: نیروهای عراقی موفق شدند به《قلمرو داعش در دیاله》پایان دهند.

وی افزود: با آغاز عملیات پاکسازی استان کرکوک، نیروهای ما موفق شدند با به هلاکت رساندن تمام فرماندهان گروه تکفیری داعش به قلمرو داعش در استان دیاله پایان دهند.
الحسینی گفت:《قلمرو دیاله》زیر نظر گروه تروریستی داعش که آن را سال ۲۰۱۴ اعلام کردند با فداکاری نیروهای عراقی به پایان رسیده است و دیگر وجود خارجی ندارد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، بیشتر فرماندهان گروه تروریستی داعش عضو قلمرو داعش در دیاله که برای جلوگیری از آزادسازی کرکوک توسط نیروهای عراقی به این استان رفته بودند به هلاکت رسیده اند و دیگر گروه وابسته به《قلمرو داعش در دیاله》فرمانده ندارد.

جبار المعموری》، یکی از فرماندهان‌میدانی نیروهای بسیج مردمی اعلام کرد: نیروهای عراقی موفق شدند در جریان درگیری با تروریست های داعش در منطقه《وادی ثلاب》در شمال شرق شهر بعقوبه، فرمانده ارشد گروه به اصطلاح《قلمرو داعش در دیاله》 را به هلاکت برسانند.
استان دیاله در شرق عراق واقع شده و هم مرز با کشور ایران است؛تروریست های داعش در اوایل سال ۲۰۱۳ وارد این استان شدند و بخش وسیعی از آن را تحت اشغال خود درآوردند.
نیروهای عراقی طی چهار سال اخیر موفق شدند با کمک مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حضور عناصر گروه تکفیری داعش در این استان پایان دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.