ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 58848
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۳۲
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :

داعش یک مدرسه را در افغانستان آتش زد

اعضای گروه تروریستی داعش، یک مدرسه را درشمال افغانستان به آتش کشیدند. « فقیر محمد جوزجانی » فرمانده پلیس استان جوزجان اعلام کرد: تروریست های داعش دیشب این مدرسه را با همه تجهیزات و امکانات آن در شهرستان « قوش تیپه» ازتوابع استان جوزجان به آتش کشیدند. وی با اشاره به جنایت گروه تروریستی داعش […]

اعضای گروه تروریستی داعش، یک مدرسه را درشمال افغانستان به آتش کشیدند.

« فقیر محمد جوزجانی » فرمانده پلیس استان جوزجان اعلام کرد: تروریست های داعش دیشب این مدرسه را با همه تجهیزات و امکانات آن در شهرستان « قوش تیپه» ازتوابع استان جوزجان به آتش کشیدند.

وی با اشاره به جنایت گروه تروریستی داعش درشهرستان«قوش تیپه» گفت : افراد داعش دو نفر از بزرگان قومی شهرستان قوش تیپه را نیز به اتهام همکاری با نیروهای پلیس کشتند.

«جوزجانی» همچنین با اشاره به درگیری میان افراد طالبان و داعش در استان جوزجان گفت : دراین درگیری ها که در شهرستان های « درزاب و قوش تیپه » از حدود یک هفته پیش آغاز شده است ، سی نفر از هردو طرف کشته و حدود هفتاد نفر دیگر زخمی شدند.

هم اکنون بیش از یک هزار مدرسه در سراسر افغانستان به دلیل مشکلات امنیتی بسته است و بیش از سه میلیون و پانصد هزار کودک افغان از آموزش و تحصیل محروم شده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.