ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 58911
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۱۱
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
شکست اعتقادی داعش/ایران پیروز مبارزه با تکفیری‌ها است

شکست اعتقادی داعش/ایران پیروز مبارزه با تکفیری‌ها است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی اقدم ظهر یکشنبه در مجمع سالانه سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل تصریح کرد: در کنار شکست نظامی امروز شاهد شکست اعتقادی داعش هستیم. وی با بیان اینکه در سوریه و عراق داعش به کمترین نیروهای خود رسیده است، اضافه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی اقدم ظهر یکشنبه در مجمع سالانه سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل تصریح کرد: در کنار شکست نظامی امروز شاهد شکست اعتقادی داعش هستیم.

وی با بیان اینکه در سوریه و عراق داعش به کمترین نیروهای خود رسیده است، اضافه کرد: این به معنی شکست نظامی داعش در عراق و سوریه است.

به گفته نوعی اقدم تا همین دیروز در بین داعشی ها این اعتقاد رواج داشت که هر داعشی با کشتن هفت شیعه به بهشت می‌رود و اگر در جنگ کشته شود با پیامبر اکرم هم‌سفره خواهد شد.

رزمنده دفاع مقدس تأکید کرد: امروز بر خلاف گذشته شاهد تسلیم اعتقادی داعش هستیم بطوریکه با پوشیدن لباس زنانه از جنگیدن فرار می‌کنند.

وی با اذعان به اینکه داعش پدیده پیچیده اعتقادی قلمداد می‌شد، ادامه داد: ایران توانسته در میدان مبارزه با داعش پیروز باشد.

سردار مدافع حرم حضرت زینب (س) با تأکید به اینکه امروز خون شهدا به فضل الهی به بار نشسته و ما پیروز هستیم، ادامه داد: در مبارزه با داعش شکست‌های سنگینی به آمریکا تحمیل کردیم.

نوعی اقدم تأکید کرد: در هفت سال گذشته با وجود همه دسیسه‌ها و ترفندها برای ضربه به نظام و مبارزان و رزمندگان، دنیا به این موضوع اذعان دارد که ایران کشوری قدرتمند و قهرمان است.

وی اتکای امروز قهرمانان ورزشی و بسیجی را نیز به خون شهدا و آرمان‌های آن‌ها توصیف کرد و افزود: امروز با اقدام قهرمانی ایران در عراق و سوریه، اتحادیه اروپا به دریوزگی افتاده و به دنبال دیپلماسی پنهان هستند.

رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه تنها از فرانسه ۱۱هزار و ۵۰۰ نفر به داعش پیوست و از این تعداد هزار و ۵۰۰ نفر زن بود که امروز اغلب آن‌ها باردار هستند، اضافه کرد: خود فرانسه به جد اعلام کرده که هیچ یک از این زنان و فرزندان آن‌ها به فرانسه بازنگردند.

نوعی اقدم به دفاع جانانه مدافعان حرم در سوریه و عراق اشاره و تأکید کرد: حتی با وجود اینکه راه را بر ما بستند از آرمان‌های خود دست نکشیدیم و در میدان نبرد پیروز و سربلند بودیم و هستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.