ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 58925
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۳۰
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
اعضای کاروان انصار الحسین با خانواده شهید محسن حججی دیدار کردند

اعضای کاروان انصار الحسین با خانواده شهید محسن حججی دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، کاروان پیاده انصارالحسین از سوم شهریور امسال حرکت خود را به مقصد کربلا آغاز کرد و قرار است با پیمودن مسیر 2 هزار و 600 کیلومتری حرم امام رضا در مشهد تا حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در کربلا طی کنند. اعضای این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، کاروان پیاده انصارالحسین از سوم شهریور امسال حرکت خود را به مقصد کربلا آغاز کرد و قرار است با پیمودن مسیر 2 هزار و 600 کیلومتری حرم امام رضا در مشهد تا حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در کربلا طی کنند.
اعضای این کاروان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در استان اصفهان به عزاداری برای حضرت سید الشهدا پرداختند.
این کاروان در بدو ورود به شهرهای مختلف اصفهان ازجمله ورزنه و دهاقان مورد استقبال گرم مردم و مسئولان این شهرستان ها قرار گرفت و پس از زیارت گلزار شهدا در آئین عزاداری روز تاسوعا و عاشورا در شهرستان دهاقان شرکت کردند.
اعضای کاروان پیاده مشهد – کربلا، شنبه شب با حضور در منزل شهید محسن حججی در نجف آباد اصفهان با پدر و اعضای خانواده این شهید سرافراز دیدار کردند.
در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد، اعضای کاروان پیاده انصار الحسین با گرامیداشت یاد این شهید سرافراز بر تداوم راه شهدای انقلاب اسلامی تاکید کردند.
پدر شهید محسن حججی نیز در این دیدار بابیان اینکه خون شهدای ما ادامه خون شهدای کربلا است با تحسین حرکت شوق انگیز کاروان پیاده مشهد – کربلا و طی کردن مسیر 2 هزار و 600 کیلومتری با پای پیاده را نمونه ای عملی از تمسک به سیره ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین نامید و برای این کاروان آرزوی موفقیت کرد.
کاروان پیاده انصار الحسین متشکل از حدود 100 زائر پیاده است که برای هفدهمین سال متوالی از سوم شهریور امسال حرکت معنوی خود را با پای پیاده از مشهد مقدس به کربلا آغاز کرده است.
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این کاروان 2 روز مانده به اربعین به کربلا می رسند و تا پایان ماه صفر به زیارت عتبات عالیات در عراق می روند.
بسط و گسترش فرهنگ حسینی و زنده نگه داشتن قیام امام حسین از مهمترین اهداف این کاروان است.
کاوران پیاده انصار الحسین وابسته به مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم در مشهد مقدس است.
2093 ** دریافت کننده و انتشار: اصغر دواتگر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.