ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 58977
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
  • 368 بازدید
  • ارسال توسط :

رویش حججی‌ها نتیجه فرهنگ به جامانده از سردار همدانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، یکشنبه، 16 مهر ماه در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار مجاهد حاج حسین همدانی اظهار کرد: این شهید والا مقام صادقانه و خالصانه با خدای خود عهد بست و بر سر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، یکشنبه، 16 مهر ماه در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار مجاهد حاج حسین همدانی اظهار کرد: این شهید والا مقام صادقانه و خالصانه با خدای خود عهد بست و بر سر عهد و پیمان خود باقی ماند تا در این بین به مقام والای شهادت دست یافت.
وی افزود: شهید همدانی با رهبر، امام، مرجع و مردم خود صادقانه پیمان بست و همواره برآن استوار باقی ماند و همان صدق و صفا این فرمانده مجاهد بود که همگان را به مراسم تشیع خود دعوت نمود.
سردار مجیدی اضافه کرد: مجاهدت‌های شهید همدانی در نظام اسلامی، قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانست ایشان را همواره به صورت سربازی ولایت مدار تجلی دهد، سرداری که 40 سال در جبهه‌های حق علیه باطل مجاهدت کرد و  هیچگاه از صراط مستقیمی که برای خود تبیین کرده بود خارج نشد.
فرمانده سپاه استان با بیان اینکه شهید حاج حسین همدانی کسی بود که در مراحل سخت و دشوار کشور همواره در صف اول آماده خدمت بود ادامه داد:  ایشان در دوران هشت سال دفاع مقدس، پیروزی انقلاب اسلامی و قبل از آن و در استمرار این انقلاب همواره جانفشانی کرد و بر صراطی مستقیم هدف خود را دنبال کرد.
وی گفت: تجمع امروز ما به منظور بازگویی فرهنگ ایثار و شهادت در استمرار انقلاب اسلامی توسط بزرگ مردانی همچون سردار همدانی است، این شهید والا مقام از بصیرت بالایی برخوردار بودند که شاهد این ادعا نیز مهار فتنه سال 88 و دفاع از حرم نورانی حضرت زینب(س) است.
مجیدی ابراز کرد: برای سردار حرم تفاوتی نداشت که در کشور عراق یا سوریه باشد یا در خرمشهر و شلمچه، امید است که بتوانیم با یاری خداوند مسیری که حبیب دلها طی کرده است را استمرار بخشیده و برای جوانان نسل 4 نیز بازگو کنیم تا همواره ادامه دهنده راه ایشان باشند.
فرمانده سپاه استان یادآور شد: اگر امروزه شاهد حضور شهید حججی و رویش امثال این شهید گرانقدر در جبهه مقاومت هستیم همگی به برکت عنایت و فرهنگ ایثار و شهادتی است که از سردار همدانی به جا مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.