ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 58978
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
استقبال کارکنان آموزش وپرورش از پرچم حرم امام حسین(ع)

استقبال کارکنان آموزش وپرورش از پرچم حرم امام حسین(ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   در این آئین با اجرای برنامه های عزدارای پرچم مطهر بارگاه اباعبدالله الحسین(ع) که از کشور عراق منتقل شده مورد استقبال کارکنان آموزش وپرورش استان قرار گرفت. در همایشی که پس از برنامه استقبال در سالن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   در این آئین با اجرای برنامه های عزدارای پرچم مطهر بارگاه اباعبدالله الحسین(ع) که از کشور عراق منتقل شده مورد استقبال کارکنان آموزش وپرورش استان قرار گرفت.

در همایشی که پس از برنامه استقبال در سالن شهید مطهری آموزش وپرورش استان در یاسوج برگزار شد مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت:ائمه اطهار(ع) سرمایه های بی بدیل والگوهای رسیدن به سعادت هستند.

هادی زارع پور افزود:طرح محبت و مودت به اهل بیت با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با ائمه اطهار(ع) در استان اجرا می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان هم دراین آیین گفت:کمکهای مردم استان به بازسازی عتبات در نجف، کربلا، کاظمین وسامرا اختصاص می یابد.

سرهنگ نظرپور افزود:این پرچم با هدف برگزاری برنامه ها و به پیشنهاد ادارات ویژه “طرح مودت امام حسین(ع)ویاران باوفایش” برگزار می شود.

در این آئین آقای سیدبهاءالدین ملک حسینی به عنوان نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات در آموزش وپرورش استان منصوب و معرفی شد.در این آئین با اجرای برنامه های عزدارای پرچم مطهر بارگاه اباعبدالله الحسین(ع) که از کشور عراق منتقل شده مورد استقبال کارکنان آموزش وپرورش استان قرار گرفت.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.