ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 58998
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
  • 312 بازدید
  • ارسال توسط :
88درصد مردم استان اصفهان شهرنشین هستند

88درصد مردم استان اصفهان شهرنشین هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از برنا از اصفهان،  با حضور استاندار اصفهان، مسئولان شهری و شهرستان نجف‌آباد، اعضای شورای اسلامی شهر، پدر شهید حججی، مدیران و کارکنان شهرداری مراسم ابلاغ حکم انتصاب مجدد مسعود منتظری، شهردار نجف‌آباد در سالن شهروند برگزار شد. دکتر رسول زرگرپور در مراسم ابلاغ حکم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از برنا از اصفهان،  با حضور استاندار اصفهان، مسئولان شهری و شهرستان نجف‌آباد، اعضای شورای اسلامی شهر، پدر شهید حججی، مدیران و کارکنان شهرداری مراسم ابلاغ حکم انتصاب مجدد مسعود منتظری، شهردار نجف‌آباد در سالن شهروند برگزار شد.

دکتر رسول زرگرپور در مراسم ابلاغ حکم وزیر کشور مبنی بر انتصاب مجدد مهندس منتظری به‌عنوان شهردار نجف‌آباد با اشاره به تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم آقا محسن حججی افزود: مراسم تشییع این شهید بزرگوار در شهرهای مختلف و به‌خصوص در میدان امام اصفهان و شهر نجف‌آباد واقعاً بی‌نظیر بود و یک‌بار دیگر روزهای ابتدای انقلاب و دوران جنگ را زنده کرد.

وی در ادامه اصفهان را یک استان شهرنشین خواند و افزود: ۷۵ درصد جمعیت کشور شهری هستند ولی این آمار در اصفهان به ۸۸ درصد رسیده است و اصفهان با داشتن ۱۰۷ شهر بیشترین تعداد شهر را در کل کشور دارد.

زرگرپور بابیان اینکه ۵۷۱ نفر اعضای شوراهای شهرهای اصفهان هستند، اظهار داشت: تاکنون از ۱۰۷ شهردار، حکم ۹۰ نفر از آنان ابلاغ‌شده و ۱۱ شورا هنوز موفق به انتخاب شهردار نشدند و در ۶ شهر، افراد معرفی‌شده دارای شرایط احراز صلاحیت نبوده‌اند که به شورای حل اختلاف ارجاع شده‌اند.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه اگر اجرای طرح تفصیلی شهر و سند نهایی بالادستی در شوراها انجام‌نشده باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: با اجرای این طرح نباید در آینده شاهد معضلات شهرهای بزرگ باشیم.

وی تأکید کرد: شوراها باید احیای ساختار تشکیلات جدید بر اساس مصوبات وزارت کشور که به شهرداری‌ها ابلاغ‌شده را به انجام رسانند.

استاندار اصفهان درآمد را موتور محرک فعالیت شهرداری‌ها برشمرد و افزود: این امر یا از طریق مشارکت‌های مردمی یا از طریق صدور عوارض، تحقق می‌یابد ولی در برخی شهرها شاهد هستیم که بودجه از طریق فروش تراکم به دست می‌آید که این عمل وجهه منطقی ندارد.

استاندار اصفهان در این مراسم، خطاب به شهردار و شورای اسلامی شهر دوره پنجم، تأکید نمود: با عنایت به تجربه مفید چهار سال گذشته و با توجه به شأن و منزلت نجف‌آباد، با تلاش بیشتر در جهت خدمت مضاعف فعالیت و کوشش نمایند و نباید روند ۴ سال گذشته ادامه پیدا کند و باید با یک برنامه‌ریزی بهتر و منسجم‌تر ابتکارات جدیدتر، تلاش‌های بیشتر و هماهنگی کامل‌تری داشته باشید.

مدیر ارشد استان با ابلاغ رسمی حکم شهردار نجف‌آباد گفت: مسعود منتظری علاقه خاصی به خدمت به مردمش دارد، حدود شش ماه قبل پیشنهاد پستی بالاتر را درجایی خارج از شهرداری به او دادیم ولی ایشان خدمتگزاری به مردم این شهر را ترجیح دادند. رسول زرگرپور همچنین با تقدیر از انتخاب خوب شورای پنجم بیان داشت: از کارهای صورت گرفته طی چهار سال گذشته می‌توان به‌عنوان نهضت سازندگی یادکرد و امیدواریم در آینده نیز شاهد ادامه این روند باشیم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.