ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59018
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
چرا آمریکا به جای سامانه ضد موشکی پاتریوت، سامانه تاد به عربستان فروخت؟

چرا آمریکا به جای سامانه ضد موشکی پاتریوت، سامانه تاد به عربستان فروخت؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، موشک‌های پاتریوت آمریکا نتوانستند جلوی اصابت موشک‌های بالستیکی را بگیرند که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به اهداف ارتش سعودی در عمق خاک عربستان و در پاسخ به تجاوز سعودی‌ها و […]

چرا آمریکا به جای سامانه ضد موشکی پاتریوت، سامانه تاد به عربستان فروخت؟به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، موشک‌های پاتریوت آمریکا نتوانستند جلوی اصابت موشک‌های بالستیکی را بگیرند که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به اهداف ارتش سعودی در عمق خاک عربستان و در پاسخ به تجاوز سعودی‌ها و قتل عام‌هایی که در حق مردم یمن مرتکب می شوند، شلیک می کنند.

موافقت وزارت خارجه آمریکا با فروش سامانه ضد موشکی تاد به عربستان که پانزده میلیارد دلار ارزش آن اعلام شده است یک روز پس از آن صورت گرفت که سازمان ملل متحد نام عربستان را در فهرست سیاه کشتار و معلول کردن کودکان یمنی قرار داد.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای ادعا کرد فروش این سامانه مایه تقویت امنیت ملی آمریکا و باعث تقویت منافع سیاست خارجی است و امنیت طولانی مدت سعودی و منطقه خلیج (فارس) را در رویارویی با ایران و تهدیدات منطقه‌ای دیگر تقویت می کند. وزارت خارجه آمریکا افزود به کنگره توصیه خواهد کرد دستیابی سعودی‌ها به سامانه تاد به حمایت از نیروهای آمریکایی و هم پیمانانش در خلیج (فارس) منجر خواهد شد.

به تازگی آوازه تسلیحات آمریکایی از بین رفته است چرا که ارتش و کمیته های مردمی یمن سلاح‌های آمریکایی را در هم کوبیده و تصاویر منهدم کردن افتخار صنایع پیشرفته تسلیحات آمریکا را منتشر کرده اند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.