ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 59064
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم مظلوم هستند/ محافظه کاری، مغایر با روحیه انقلابی است

شهدای مدافع حرم مظلوم هستند/ محافظه کاری، مغایر با روحیه انقلابی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام حیدر کوثری امروز در چهارمین یادواره شهدای گمنام و مدافعان حرم که در مسجد جامع میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد:  ما هر چه داریم به برکت نعمت ولی فقیه و خون مطهر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام حیدر کوثری امروز در چهارمین یادواره شهدای گمنام و مدافعان حرم که در مسجد جامع میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد:  ما هر چه داریم به برکت نعمت ولی فقیه و خون مطهر شهداست و باید قدردان این موضوع باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میاندوآب با بیان اینکه عده ای در حق مدافعان حرم  جفا کردند، افزود: شهدای مدافع حرم مظلوم هستند چرا که فراتر از مرزها از امنیت و آرامش ما دفاع می کنند و در مقابل عده ای در حق این عزیزان کم لطفی و ظلم می کنند.

وی با تاکید بر انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن، افزود: بسیاری از افراد که در ابتدای انقلاب هستند با گذشت زمان، قدرت تحمل سختی ها را نداشته و  از مسیر منحرف می شوند.

کوثری تصریح کرد: برخی از کسانی که واقعه عاشورا را بوجود آوردند،  جزو کسانی بودند که قبلا سابقه درخشانی داشتند ولی در نهایت بزرگترین جنایت را در روز عاشورا مرتکب شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میاندوآب اظهار کرد: باید انقلابی مانده و انقلابی عمل کنیم  و این را در نظر داشته باشیم که مذاکره با شیطان امکان پذیر نیست و امکان ندارد با کسی که دائما دروغ می گوید و فریب می دهد مذاکره کرد.

وی با بیان اینکه محافظه کاری و انقلابی گری با هم جور در نمی آید، افزود: مذاکره با شیطان و دروغگو که دنبال توطئه و خدعه است، بی فایده بوده و بنابراین امکان مذاکره حق و باطل وجود ندارد.

کوثری با اشاره به اینکه عده ای از روی غفلت می گویند که عاشورا درس مذاکره است، اظهار کرد: انقلابی عمل کردن یعنی صراحت داشتن و حقیقت گویی و در صراط مستقیم حرکت کردن.

در پایان این مراسم مداحی انجام و از تعدادی از بسیجیان نمونه پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.